Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weddingplanner

8-9-2009 22:34:46
Dag iedereen,

Ikzelf ben onlangs getrouwd en geniet nog steeds met volle teugen na van die ene onvergetelijke dag. De organisatie is me zodanig in de smaak gevallen dat ik eigenlijk er stilletjes over nadenk om dit op regelmatige wijze in te voeren weliswaar natuurlijk niet meer voor mijzelf en mijn echtgenoot maar voor bruidjes en bruidegoms die graag een creatief brein zoeken bij hun trouw. Mocht er iemand van jullie interesse hebben, dan kan je mij altijd dit laten weten.

Kitty

Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1093

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik9-9-2009 9:26:18

Hey kitty

Het is percies iets dat wel vaker gebeurt! Wij zitten net met hetzelfde gevoel! Omdat we zo aan het genieten zijn de voorbereidingen zouden we ook graag weddingplanner worden. Je kan een cursus volgen bij NHA bijvoorbeeld.

Wij zijn ondertussen wel van het idee afgestapt want er is een hele kleine vraag naar, iedereen geniet gewoon zelf enorm van de voorbereidingen!

Succes ermee alleszins!

Groetjes
Katrien
24dagen

heidi

Meld misbruik9-9-2009 10:44:10

ik denk dat de meeste mensen zelf hun dagje willen regelen, we zijn hier niet in Amerika waar die toestanden bestaan. De meesten dat ik ken genieten ervan om zelf alles te plannen, ikzelf had dit ook. Ik denk niet dat er veel reactie op zal komen als je dit wordt.

Nathalie
4-4-2009
 Meld misbruik9-9-2009 12:59:42

groot gelijk dames, hier kun je ook nogeens veel geld mee verdienen, 'k ben zelf 'in't zak gezet' door een weddingplanner en dit is compleet legaal !!! Ha ha ha
Zelfs voor een offerte kun je om en bij de 2500€ rekenen, dus succes verzekerd !
Gewoon zo'n cursus doen en je bent vertrokken !
Succes !

Kitty

Meld misbruik9-9-2009 14:23:15

Beste,

Alvast van harte bedankt voor jullie respons op mijn item hier op het forum. Nu het is idd zo dat de koppeltjes graag zelf de organisatie op zich willen nemen maar het is ook zo dat er toch een aantal punten bij het organiseren van het huwelijk zijn die niet echt door iedereen in de smaak vallen zoals opvolgen van de genodigden, samenstellen huwelijksboekje, inkleden van de kerk, enz. Belangrijk om weten is dat ik zeker niet alles uit de handen wil nemen van het koppel. Het is belangrijk dat het koppel een persoonlijke stempel plaatst op hun huwelijk en dat wil ik ook zo houden maar ik wil hen helpen met een creatieve toets en dit vooral niet voor dure bedragen want een huwelijk is al duur genoeg. 2500 € is dus ook veel te veel net zoals 20% van het totaal huwelijksbudget.

heidi

Meld misbruik10-9-2009 9:14:46

met 25OOeuro kan je al veel andere dingen doen op je dag, en iemand dat wil trouwen, geloof me maar doen liever alles zelf, ook misboekjes enz... wat je zelf doet maakt het persoonlijker en steeds mensen dat je gratis tips kunnen geven, neen, weddingplanner vind ik weggesmeten geld.

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik12-9-2009 15:57:53

Hey

Ik zelf heb ook gezegd dat ik weddingplanner wil worden omdat ik de smaak sterk te pakken heb. Ben dan ook sterk aan het twijfelen of ik al dan niet die cursus van NH zou bestellen. Maar het is heel duur en wat als je er geen succes mee boekt. Zou jij dit als bijberoep doen of echt full-time? Met mijn huidige job zou ik dit niet kunnen combineren en ik zou schrik hebben als ik enkel dat ga doen dat het niet genoeg zou zijn. Allesinds veel succes en laat me weten hoe je carrière vlot ;)

Groetjes, Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...