Terug naar overzicht
Hallo,Wel ik heb een maandje geleden voor de eerste keer een "taining - bodyairbrush" laten doen. Was voor mij een uitprobeersel, omdat ik het effect wou zien, en omdat ik ook niet wil plakken op mijn trouwdag.Wel, duit viel keigoed mee !!!Het kost 25 € en een 15-tal minuutjes ben je helemaal klaar. Je mag je de eerste dag niet wassen en het riekt nogal caramel-achtig. Maar vanaf de 2de dag heb je geen zorgen meer van een 8-tal dagen (bij mij). Ik heb mij elke dag ingesmeerd met een bodylotion, en bleef echt verschillende dagen perfect. Voor de eerste keer in mijn leven was ik echt bruin op een natuurlijke manier.Ik ga het zeker herhalen voor de trouw, en waarschijnlijk nog meer zelfs. Voor die prijs kan je niet sukkelen. Zou het alleen wel 2 daagjes op voorhanbd laten aanbrengen, want ik vond dan het effect het mmooiste.Je doet natuurlijk wat je zelf het beste acht.Groetjes,TINA1.05.2010
à Tina:Ja dat heb ik ook al eens geprobeerd en het resultaat mag er idd zijn.Maar ik zie al héél bruin van de zomervakantie, ik wil het gewoon laten schitteren op de trouwdag. En als je een crème smeert vind ik dat het er gezonder uit ziet, maar ik ben nu op zoek naar een crème die niet te plakkerig aanvoelt.
Sofie,Wel ik heb dat gedaan met die nieuwe dove-bodylotion. Zit een zeer lichte glans in (energy glow), maar geen glitters zoals in de meeste van die cremes. Was niet van de goedkoopste herinner ik mij, maar ik vond het de moeite om het te kopen.Hopelijk kom je hier dan verder mee :)SuccesTINA
Dag lieve bruid, ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb zelf een bleke huid, en zocht een manier om er niet te 'oranje' uit te zien. Een vriendin van mij (die zelf rood haar en een heel witte huid en sproeten heeft maar er altijd gezond bruin uitziet) raadde me het volgende product aan: Sublime Bronze van l' Oréal. Het is een zelfbruinende crème die je heel goed kan zien als je 'm aanbrengt. Je ziet dus goed waar je gebleven bent. Heel lang BLIJVEN smeren, en vraag aan je ventje om je achterkant in te smeren. Paar uurtjes laten inwerken (tip: doe de strijk in je onderbroek :-)). Die dag geen witte kleding dragen, en 's avonds of de dag erna neem je een douche om het 'overtollige' bruin eraf te spoelen. Zo ben je de dag zelf mooi bruin zonder te plakken of te stinken naar het product. Ik ga het in elk geval zo doen. Makkelijk en vooral: goedkoop! Ze verkopen de tube bij bv. Kruidvat voor ongeveer 16 euro. Het proberen waard, niet? Evelien
Ik vind de bodylotion van lorealle (met bruineffect) wel goed! Je moet gewoon 2 dagen voor je trouw beginnen smeren (2 keer per dag) en je hebt een mooi bruine huid zonder vlekken en ze geven niet af op witte kleding! Voor men gezicht gebruik ik summer glow van nivea (getinte dagcreme)Wel goed handen wassen nadien!En best eens testen voor je trouwdag want iedere huid is anders :-)
Tja, de ene bodylotion trekt goed in en de andere laat inderdaad een plakkerig laagje achter. Dat is volgens mij een kwestie van uitzoeken. Bodylotions trekken over het algemeen natuurlijk sneller in dan crèmes.