Terug naar overzicht
Hallo Shana,persoonlijk lijkt het mij nogal raar om pas om 15u te gaan eten met de familie, maar wel om 14u een glaasje te drinken... Ik veronderstel dat dit ook de leden van suite bij zijn? Vergeet niet als je al om 9u30 voor gemeente trouwt, dat iedereen al van ongeveer 7u wakker is. Wees er maar zeker van dat iedereen tegen het middaguur rammelt van de honger ! Ik zou dit vervroegen. persoonlijk zou ik om 12u eerst gaan eten, en neem daar je tijd voor met voorafgaand een glaasje ofzo! De ceremonie is op dat moment achter de rug, en iedereen zal al een heel stuk meer ontspannen zijn, en dan zou ik NA het eten foto's gaan nemen.Bij ons zag de dag er zo uit:9u gemeente10-12u30 foto's van wij alleen12u30-13u30 lunch met suite14u kerk (een uur dienst en toch een groot half uur bij buitenkomen aan kerk)16u foto's met familie en suite18u Dinner met familie en suite20u Avondreceptie22u DansfeestVeel succeseen kersverse getrouwde bruid05/09/2009
Hi Shana,bedenk dat jij en anderen al van vroeg 's morgens op zijn en dus mss ook vroeger dan anders ontbijten. En dan tot 15:00 h moeten wachten om iets te eten ? (Dat is 8 u ! Terwijl je gewend bent om rond 12-13 u te eten alle dagen !)Anderzijds zou je wèl drank serveren... en op een lege maag maakt dat of misselijk of dronken. Waarom gaan jullie om 12:00 h niet éérst eten en daarna op fotoshoot ? De familie kan dan na het eten rustig wat gaan wandelen of even naar huis om op te frissen of desnoods een siësta te houden... En zo verschijnt iedereen terug fris en monter op het avondfeest :) Dat is hoe ik het zou oplossen. Groetjes