Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dag indeling

9-9-2009 13:23:01
hey Iedereen,

had eigenlijk eens een vraagje:

Wij zouden om 9u30 trouwen op het gemeentehuis (in borsbeek) en onze pastoor zei dat we dan aansluitend om 10u in de kerk kunnen trouwen (in borsbeek is dat eigenlijk bijna zo goed als aan de overkant van de straat)
We zijn nog niet bij de pastoor geweest, dus weet niet hoelang zo'n kerkelijk huwelijk gaat duren.
Wat zouden jullie daarna eerst doen? Smiddags gaan we ergens eten met familie (ouders, broers, zussen en partner, getuigen en bruidsmeisje)
zouden jullie dan eerst foto's gaan nemen, dan gaan eten? en s avonds avondfeest?
Wij gaan geen al te chique feest geven en voor 100 personen diner voorzien, wij geven eigenlijk een dansfeest en willen dan ook hapjes en dessert voorzien.

Maar zit nog wat in de knoop omdat ik geen dode momenten wil hebben.

Ik dacht aan

9u30: Gemeentehuis
10u : Kerk
12u : Foto's
14u : Overhuis, samen gezellig een glaasje drinken
15u : Gaan eten met familie enz...
18u-19u : overhuis gaan verfrissen
20 u: Verwelkoming met fruitsap en Champagne (of cava), hapjes

En zouden jullie echt rondgaan met hapjes of op de tafels zetten?
Wij hebben een zaal, maar zorgen zelf voor alles....

Alvast bedankt voor jullie hulp he!

xxx shana.

shana
19-2-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 926

ariadne
5-9-2009
 Meld misbruik9-9-2009 14:05:17

Hallo Shana,

persoonlijk lijkt het mij nogal raar om pas om 15u te gaan eten met de familie, maar wel om 14u een glaasje te drinken... Ik veronderstel dat dit ook de leden van suite bij zijn? Vergeet niet als je al om 9u30 voor gemeente trouwt, dat iedereen al van ongeveer 7u wakker is. Wees er maar zeker van dat iedereen tegen het middaguur rammelt van de honger ! Ik zou dit vervroegen. persoonlijk zou ik om 12u eerst gaan eten, en neem daar je tijd voor met voorafgaand een glaasje ofzo! De ceremonie is op dat moment achter de rug, en iedereen zal al een heel stuk meer ontspannen zijn, en dan zou ik NA het eten foto's gaan nemen.

Bij ons zag de dag er zo uit:
9u gemeente
10-12u30 foto's van wij alleen
12u30-13u30 lunch met suite
14u kerk (een uur dienst en toch een groot half uur bij buitenkomen aan kerk)
16u foto's met familie en suite
18u Dinner met familie en suite
20u Avondreceptie
22u Dansfeest

Veel succes
een kersverse getrouwde bruid
05/09/2009

tami
26-6-2010
 Meld misbruik9-9-2009 14:08:36

Hi Shana,

bedenk dat jij en anderen al van vroeg 's morgens op zijn en dus mss ook vroeger dan anders ontbijten. En dan tot 15:00 h moeten wachten om iets te eten ? (Dat is 8 u ! Terwijl je gewend bent om rond 12-13 u te eten alle dagen !)
Anderzijds zou je wèl drank serveren... en op een lege maag maakt dat of misselijk of dronken.

Waarom gaan jullie om 12:00 h niet éérst eten en daarna op fotoshoot ? De familie kan dan na het eten rustig wat gaan wandelen of even naar huis om op te frissen of desnoods een siësta te houden...
En zo verschijnt iedereen terug fris en monter op het avondfeest :)
Dat is hoe ik het zou oplossen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...