Terug naar overzicht
Ik ben ook enkele weken geleden getrouwd en ik ben momenteel ook op zoek naar een goede droogkuis regio Leuven.Marijke
Hallo,Ik ben van Limburg maar ik heb mijn kleed bij Mireille binnengebracht. Weet niet of Mireille ook in jouw regio ligt? Ik ben er heel content van. Je wilt idd niet dat er iets misloopt bij het kuisen van het kleed.Groetjes,Katrien83 dagen getrouwd!
Dag Katrien,bedankt voor de tip, maar ik heb het eens opgezocht en Mireille is blijkbaar enkel in Heusden-Zolder en Merchtem, een beetje uit de richting dus ;-)
Hallo, ik heb mijn trouwkleed laten kuisen op de Diestsesteenweg in kessel-Lo. Ik denk dat het Carocleaning noemt (is zo op de hoek aan de linkerkant als je van leuven komt, vlak achter de lichten, nog voor de Delhaize). Was proper gedaan & zelfs gestreken en al :) GroetjesCathy
Hej Mieke, Ik ben nu op zoek naar een droogkuis in Leuven voor mijn kleedje. Waar ben jij geweest & was je er tevreden over? Geef je mij een seintje (ib.trouw@gmail.com). Bedankt!!!! Groetjes Inneke
Hoi, euhm, dat trouwkleed is dus nog altijd niet binnengeraakt. Shame on me ;-). Ik wou het onlangs naar Carocleaning brengen, maar die bestaan blijkbaar niet meer.Maar ondertussen ben ik bevallen, dus voorlopig raak ik effe niet meer in mijn trouwkleed, er is dus geen haast bij. Tips zijn wel nog altijd welkom!
Ik ben ook op zoek naa een goede droogkuis voor mijn trouwkleed, regio Leueven of Brussel. Alle tips zijn welkom!