Terug naar overzicht
Hi Christophe,Ja, dat vonden wij ook dat het een fantastische locatie was en het is met vreselijke spijt in het hart dat we er uiteindelijk niet naartoe kunnen :(Heel professionele aanpak, snelle reactie op mails en deze mensen antwoorden OP de vragen die je stelt, niet ernaast of "zie prijslijst" of zo. Echt heel correct en ja hoor, een droomlocatie. Enkel goed vragen of prijzen inclusief of exclusief btw zijn, of ze verhogen in 2010 en met hoeveel.Ik zou echt niet twijfelen !Groetjes
Hallo Christophe,Toen wij op zoek waren naar een feestzaal zijn we ook langsgeweest bij Sint-Hubert. Prachtige tuin en zaal. Als je de zaterdag trouwt moet je in Sint-Hubert minstens 130 genodigden hebben voor het avondfeest en dat hebben wij niet vandaar dat het voor ons geen optie meer was.Wel opletten met de prijzen, want de prijslijst die wij kregen was exclusief BTW.Nog veel succesNele
Hallo,wij trouwen er volgend jaar. Tot nu toe zeer tevreden. Idd zeer professionele aanpak en prachtige locatie.Wij hebben er zelf nog geen feest meegemaakt, maar zijn er wel al op zondag gaan eten. Dik in orde!!Groeten.
Heyla,Mijn man en ik zijn op 26 september van dit jaar (2009) getrouwd in St Hubert, en ik moet zeggen...SUBLIEM!!! Wij hadden het niet beter kunnen dromen. Het is zonder meer een droomlocatie. Door het zalige weer hebben wij beide recepties buiten kunnen houden. En alles tot in de puntjes verzorgd. Wat betreft het aantal op het avondfeest, wij waren maar met 119, en om eerlijk te zijn hebben ze er niet echt een probleem van gemaakt. Er was idd ook een discussie ivm de prijzen, maar die mensen zijn zo correct, echt niets op aan te merken.