Terug naar overzicht
Erg goeie traiteur hoor, daar zou ik me echt geen zorgen over maken ;-)Hoeveel je moet rekenen voor zaal en traiteur weet ik niet, hangt ook af van welke menu je neemt enz.Eerst wilden wij ook een zaal en traiteur nemen, maar uiteindelijk toch gekozen voor een zaal met catering. Leek me iets makkelijker ;-) Groetjes
Hallo,Is zeker en vast een aanrader! Qua budget kan je best even contact opnemen met hun,ben er zeker van dat ze een budgetvriendelijke prijs kunnen opmaken van het eten a.d.h.v. jullie verwachtingen.Wij tellen toch op een 9 a 10.000 euro voor de zaal met eten voor 160 personen.Gwen14/05/2010
hey evy en gwen,alvast bedankt voor het antwoorden.hebben jullie zelf al gegeten van het genoegen of iets anders ?ik had gevraagd of ze fotos hadden van het buffet maar dat hadden ze niet, hij ging me nu een paar telefoon nummers door geven van mensen die al bij hun besteld hadden.hey gwen ik zie dat jullie een weekje voor ons gaan trouwen.wij zijn van oud-turnhout en jullie ?groetjes bianca