Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

traiteur het genoegen in retie

9-9-2009 16:05:01
hey allemaal,
wij trouwen volgend jaar in mei en zijn nu volop met de voorbereidingen bezig.
mijn eerste vraag rond wat budget moeten wij ongeveer rekenen voor de zaal en het eten?
wij hebben daar eigenlijk totaal geen benul van.
nog een vraagje we willen mischien met de traiteur het genoegen van retie in zee gaan, heeft hier iemand ervaring mee ?
alvast heel erg bedankt !

groetjes bianca

bianca
21-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1346

evy
1-3-2009
 Meld misbruik10-9-2009 9:24:41

Erg goeie traiteur hoor, daar zou ik me echt geen zorgen over maken ;-)
Hoeveel je moet rekenen voor zaal en traiteur weet ik niet, hangt ook af van welke menu je neemt enz.
Eerst wilden wij ook een zaal en traiteur nemen, maar uiteindelijk toch gekozen voor een zaal met catering. Leek me iets makkelijker ;-)

Groetjes

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik10-9-2009 10:27:41

Hallo,

Is zeker en vast een aanrader! Qua budget kan je best even contact opnemen met hun,ben er zeker van dat ze een budgetvriendelijke prijs kunnen opmaken van het eten a.d.h.v. jullie verwachtingen.
Wij tellen toch op een 9 a 10.000 euro voor de zaal met eten voor 160 personen.

Gwen
14/05/2010

bianca
21-5-2010
 Meld misbruik10-9-2009 10:41:31

hey evy en gwen,

alvast bedankt voor het antwoorden.
hebben jullie zelf al gegeten van het genoegen of iets anders ?
ik had gevraagd of ze fotos hadden van het buffet maar dat hadden ze niet, hij ging me nu een paar telefoon nummers door geven van mensen die al bij hun besteld hadden.
hey gwen ik zie dat jullie een weekje voor ons gaan trouwen.
wij zijn van oud-turnhout en jullie ?

groetjes bianca

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...