Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidegom in zwart??

9-9-2009 16:10:09
Vinden jullie dat de bruidegom in het zwart kan gaan? ik vind dat mooi maar ons moeder wil dit niet! ze vind het echt niet kunnen en zegt dat het niet gedaan wordt!!
ik twijfel opeens!!!

v
1-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 539

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik9-9-2009 16:21:50

Zeker doen. Ik vind dat kei knap.
Het is het eerste dat ik ervan hoor dat dat niet zou kunnen.
Het moet toch niet altijd grijs of bruine zijn hé?
FIE

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik9-9-2009 16:22:26

als jullie dit mooi vinden, waarom niet. Jullie trouwen toch en niet jouw moeder...

Op je eigen trouw doe je gewoon wat je zelf wilt. Er zijn geen do's of dont's.

Veel succes!
vanessa
24/10/09

Laura

Meld misbruik9-9-2009 16:34:55

Zwart kan natuurlijk!
Maar let op van het pinguin effect :).
Neem dan bvb geen wit hemd-onderjasje-das, want dat is te veel van het goeie!

caroline
16-7-2010
 Meld misbruik9-9-2009 16:52:47

gewoon je eigen ding doen. Moeder zal zich er wel bij neer leggen.
Wij werken met een thema voor ons feest zwart-wit.

groetjes

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-9-2009 18:37:23

In de tijd van mijn grootmoeders werd er altijd in het zwart getrouwd. Dus waarom zou het nu niet gaan. Maar wel efkes bij je ventje polsen of hij dat zou zien zitten.
Ben je een don ker type? Gebruind, donker haar? Bij 'witte' blondjes vind ik dit nu wel niet zo schoon.

groetjes, Carolina

groetjes, Carolina

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik9-9-2009 18:40:17

Oei, heb ik dit nu verkeerd gelezen. Ik was aan de bruid aan het denken. Waarom zou de man niet in't zwart kunnen trouwen? Dat is bij bv smokings toch altijd.
Ik vind dat je wat naar het seizoen moet kijken. Trouw je in de winter dan mag het wat donkerder, in de zomer liever wat lichter.

groetjes, Carolina

An
10-10-2009
 Meld misbruik9-9-2009 21:25:51

persoonlijk vind ik een zwart kostuum nog altijd het mooist!

ik heb al mannen gezien in een bleek (beige,...) kostuum en vond dit persoonlijk niet zo mooi.

donker kleed nog altijd het mooist! dus waarom niet...!

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik10-9-2009 8:34:28

Dag V.

mijn vriend zal in een zwart pak trouwen. Ik zie hier dus echt geen probleem in. Zijn hemd zal paars zijn, net zoals mijn kleed.
Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen en niet twijfelen!

Groeten,
Eva
10/10/'09

heidi

Meld misbruik10-9-2009 9:11:11

een zwart pak kan ook zeer mooi en modern zijn, wij zijn ooit naar een trouw gegaan, de man was volledig in het zwart op de das na, dat was de kleur van het kleed van zijn vrouw, ik vond het zeer mooi en modern (was wel zo geen ouderwets kostuum), hij moet dragen waar hij zich goed in voelt, als jij nu geen wit maar een geklaurd kleed wil is dit toch ook zo, doen waar je jezelf hetbeste in voelt, het is JULLIE dag

evy
1-3-2009
 Meld misbruik10-9-2009 11:00:54

Ook mijn man was in het zwart, met een limoengroen hemd. Erg mooi!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-9-2009 18:27:55

Mijn man was ook volledig in het zwart: zwart kostuum, zwart hemd en ijsblauwe das (dezelfde kleur als mijn kleed).
Mijn schoonmoeder vond het eerst ook maar niks, maar 's avonds op het feest zei ze toch dat we een goede beslissing hadden gemaakt. De foto's met de andere mannen waren ook erg tof: alle mannen hadden een wit hemd en dan mijn ventje met een zwart. Het viel direct op wie de bruidegom was.

Voor foto's: http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/album.php?ai...

Groetjes,

Véro

v
1-1-2010
 Meld misbruik10-9-2009 19:15:38

merci he allemaal!! ik ben overtuigd!!!

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik11-9-2009 15:07:26

hey!

Wat een ander wilt of vindt is helemaal niet belangrijk!
Ikzelf zie een bruidegom liever in het bruin, maar niet iedereen is mooi met die kleur.
Als je man een zwart kostuum wil aandoen en zich daar goed bij voelt, moet hij dat gewoon doen.
Heel wat mannen trouwen in het zwart en dat is zeker en vast algemeen aanvaard :-)

Groetjes!

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik11-9-2009 18:45:52

hoi v,

mijn man is getrouwd in een zwart pak, met een beige hemd en paarsachtige das! héél mooi, en het stond hem ook het best! :-)

Tine
28-8-2010
 Meld misbruik11-9-2009 22:24:21

Wij hebben het nog niet echt gehad over het kostuum van mijn vriend, maar ik zou heel graag hebben dat hij in het zwart trouwt! Dat vind ik echt keichique en feestelijk!

beynen
12-9-2009
 Meld misbruik16-9-2009 9:25:33

ik wou niet dat hij in het zwart ging omdat dat totaal niet bij mijn kleed paste (champagnekleur) en hebben we een combinatie van bruin/paars genomen en was zeer mooi.

als je wit kleed hebt past zwart wel weer,
maar als je zelf een andere kleur hebt van kleed is zwart niet mooi op de foto's het neemt het feestelijke weg en de aandacht van je kleed weg ...

Filip
19-9-2009
 Meld misbruik23-9-2009 21:29:48

Hallo v,

ik ben zaterdag getrouwd. Mijn kostuum was ook zwart met een heel fijn blinkend zwart streepje in. Mijn hemd was heel licht gebroken wit, net als het kleed van mijn vrouw. Daarbij had ik een grijze lavallière (brede dubbele korte brede stropdas met een ingewikkelde knoop ;-) )en bijhorend pochetje. Ik heb er heel veel positieve reacties op gehad.

Ik had eerst ook over andere kleuren gebabbeld met mijn "kledingadviseuses" (moeder, schoonmoeder en vriendin). Eén keer in de winkel, vond ik mezelf meteen staan in het zwarte pak met lange jas. Ik heb mijn andere persoonlijke keuzes nog gepast, maar was er door het zelf te zien van overtuigd dat zwart inderdaad het mooist was. Misschien kun je hetzelfde principe toepassen: gewoon aantrekken. En dan is discussie meestal al niet meer nodig. De juiste keuze verkoopt zichzelf immers.

Groetjes,

Filip

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...