TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evie
31-7-2010
|
9-9-2009 17:23:52
Hoi,
Wij trouwen op 31 juli. Uur kerk, gemeentehuis, fotograaf, zaal, decoratie, vervoer, dj, visagiste en kapper liggen al vast. Ik ben al een paar keer kleedjes gaan passen. Volgende zaterdag doe ik de laatste winkel en beslis ik ook hierover. Dan iks het belangrijkste voor die dag geregeld :-) Van eten gaan we bbq doen, maar dat gaan we later bekijken hoe of wat. In december januari gaan we kijken voor ringen en kostuum en dan zien we wel weer. Ik vind het ook leuk om de voorbereidingen te doen.
Groetjes, Evie
|
|
Lien
10-7-2010
|
9-9-2009 17:52:14
Hallo, Wij trouwen ook in juli 2010. Jullie doen me wel even schrikken wat betreft de voorbereiding aangezien jullie al mijlen verder staan dan ons. Wij hakken dit weekend de knoop door wat betreft de feestzaal. Daarna stappen we naar het stadhuis. Veel plezier met de voorbereidingen!
|
|
Dorien
9-7-2010
|
9-9-2009 18:19:08
Hey!
Hier een bruidje voor 9 juli 2010! Datum op gemeente ligt vast. (trouwen alleen voor de wet) Feestzaal , vervoer , ceremoniemeerster , jurk is allemaal in orde. Volgende stap , onze huwelijksreis vastleggen en de ringen kiezen. Zo leuk om met onze voorbereidingen bezig te zijn. Vind het super spannend allemaal :)!
Veel succes verder! Dorien
|
|
Friedl
2-7-2010
|
9-9-2009 20:14:51
Wij trouwen 2 juli ! Nog 296 dagen nu ;-)
De feestzaal ligt vast, het kleed wordt gemaakt, fotograaf wordt mijn schoonbroer, dus die ligt ook al vast ;-) en verder... we trouwen enkel voor de wet, en we kunnen pas 6 maanden op voorhand die datum gaan vastleggen. We geven een klein feest zonder DJ (maar in een prachtige zaal).
Verder ben ik druk ideeën aan het opdoen voor accessoires, schoenen, etc. Binnenkort ook op zoek naar een broek voor mijn aanstaande.
Spijtig dat ik nu zo weinig kan doen ! Ik ben er het liefst de hele tijd mee bezig :-D
|
|
Ann
10-7-2010
|
9-9-2009 20:49:21
Wij 9 juli voor de wet, 10 juli voor de kerk! Eten, zaal, ceremoniemeester, auto's, kerk, muziek, dj en fotograaf liggen vast... ik wacht voor mijn kleedje op de nieuwe collectie, maar ik kijk er enorm naar uit!
|
|
Natalie
17-7-2010
|
9-9-2009 21:26:59
Wij trouwen op 17 juli 2010 en hebben de volgende zaken al geregeld: gemeentehuis, zaal, getuigen, dj, vervoer, (voorlopige) gastenlijst en het gastenboek. Een fotograaf is het volgende op ons lijstje en verder is het nog beetje te vroeg. Kleed rond nieuwjaar, kaartjes in t voorjaar, kledij voor onze kids rond de communieperiode en het menu is enkel nog kwestie van overeen te komen ;-) en dan nog een prachtig boeket, maar dat is werk voor mn toekomstige... Grts en nog veel plezier bij de voorbereidingen
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
9-9-2009 22:25:45
WAUW! Wij zouden gaan voor 24 juli, ben nog geen maandje verloofd, maar heb ik niet zoveel zin om nog veel langer te wachten. We hebben nog geen feestzaal gekozen (hebben wel al 2 afspraken -uit de vele opties), maar zouden pas kiezen op 26 september, als zaal dan nog beschikbaar is op die datum natuurlijk, en anders switchen van dag(tot nu toe zijn ze vrijwel allemaal vrij die dag, maar hoelang nog hé?).
Voor rest eigenlijk nog niets, behalve bruidsmeisje (peetkindje, nogal wiedes),
Bruidskleed: wel 'n idee van soort jurk, maar die wou'k pas in jan./feb. zoeken, kwestie nog goed af te slanken (wishful thinking?).
Getuigen: daar geraak ik ni aan uit, m'n aanstaande wel.
DJ: m'n tante en nonkel willen draaien, doen dat ook wel goed, ervaring genoeg, maar 't moet kunnen in de zaal.
Kerk: geen idee, als we er maar 'n protestantse viering kunnen houden
Zou in regio Antwerpen zijn.
(Stadhuis kan maar 6 maanden op voorhand hier.)
Ceremoniemeester: nog geen idee...
Auto's: verloofde droomt van Aston Martin, maar kunnen dat niet betalen, dus wanneer hij dat inziet, kunnen we daar ook voor naar gaan zien.
STRESS!!! Dit forumonderwerp is kei-slecht voor mennen tikker!
|
|
Annelien
10-7-2010
|
10-9-2009 9:13:27
Hi,
Hier nog een toekomstig bruidje voor 10 juli 2010. Wij hebben het volgende al geregeld : feestzaal ligt vast, fotograaf en dj. Ik ben al een paar kleedjes gaan passen en heb al mijn oog laten vallen op eentje. Volgende dat wij willen regelen is vervoer. Voor de rest is er nog tijd genoeg.
groetjes en succes
|
|
nele
17-7-2010
|
10-9-2009 9:16:06
hey,
hier nog een bruidje voor 17/07/2010. Onze gemeentelijke trouw gaat door in boom en onze alternatieve ceremonie gaat door in de tuin van onze feestzaal 't shalienhuys in tielrode/temse'
Wat hebben we reeds geregeld: Ringen ok Fotograaf ok Videograaf ok Getuigen gekozen en gevraagd Bruidskleed ok Feestzaal ok DJ ok Buffet gekozen Bakker gevonden voor onze trouwtaart Kapper en make up ok gemeente ok Ceremoniemeester ok Rent a priest ok Kostuum voor bruidegom+getuigen gaan zij eens gaan kijken met de solden. Voor de bruidsmeisjes gaan we gaan kijken met nieuwjaar is toch een periode met goedkopere kleedjes die toch gekleed zijn Bruidskindjes gekozen 2 vriendinnen gekozen die decoratrices zijn die de feestzaal + de ceremonie gaan versieren. Uitnodigingen zijn ontworpen moet ze nog digitaal in orde brengen kan ik ze op mijn werk laten drukken.
Huwelijksreis gaan we met zen 2 met de moto naar schotland. Juist 1.5 wk mijn vast rijbewijs dus het kan doorgaan ;-) Voor de reis moet ik wachten tot november om de overzet van zeebrugge naar Rosyth vast te leggen. Als dit is gedaan ga ik op zoek naar de hotels en b&b.
Bij mij is het dat ongeveer.
Groetjes
Nele
|
|
valerie
24-7-2010
|
10-9-2009 10:32:20
Wij trouwen op 24 juli 2010 in Opglabbeek. Het volgende is geregeld : - Zaal - Burgerlijk huwelijk - Kerk - Kleed - DJ - Fotograaf - Videograaf - Ceremoniemeester - Getuigen gekozen, maar nog niet gevraagd ( ik weet nog steeds niet hoe...)
Voor de ringen gaan we eens naar West-Vlaanderen rijden (Fede di Ore), dat zal binnen een paar maandjes zijn denk ik.
En voor de rest is nog tijd genoeg...
Groetjes Valerie
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
10-9-2009 12:34:57
Zucht... hoe doen julie 't toch? :s
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
10-9-2009 12:34:58
Zucht... hoe doen julie 't toch? :s
|
|
Inge
10-7-2010
|
10-9-2009 12:40:25
wij trouwen op 7/7/2010 voor de wet en 10/07/2010 voor de kerk. De wet, kerk, vervoer, zaal, fotograaf, dj, getuigen zijn al in orde. De kleedjes van de bruidskindjes heb ik ook al en moet ik begin volgend jaar nog wat laten aanpassen op hun maat. Dus de kleedjes worden hier en dan nog wat aangepast en er komt nog een bloem ofzo op, da ben ik zo nog niet uit. Mijn kleed heb ik ook al gekozen en begin volgend jaar nemen ze mijn maten en beginnen ze mijn kleed te maken. Nu ben ik een kaper/kapster aan het zoeken die aan huis komt of niet ver van mij woont en die goed haar kan opsteken.
|
|
Ann
10-7-2010
|
10-9-2009 14:28:59
Hallo, hier nog een bruidje voor 10 juli 2010! Het doet me even schrikken wanneer ik lees dat jullie al zoveel geregeld hebben. Wij hebben de zaal al vastgelegd. Verder zoeken wij te werken met een huwelijkspakket, waarbij ceremoniemeester, butlerservice, muziek voor in de kerk, rode loper, twee tortelduiven, ... en dergelijke in zit. Zolang het maar naar onze zin verloopt. Volgende maand ga ik voor het eerst op zoek naar een bruidsjurk. Ik ben benieuwd!! MAar kijk er zeker naar uit! Groetjes, Ann
|
|
Tineke
10-7-2010
|
10-9-2009 18:58:43
Ikzelf ben ook een bruidje die trouwt voor wet en kerk op 10 juli 2010. De kerk ligt zo goed als vast, de priester kan, de fotograaf en DJ zijn besteld, de feestzaal ligt vast, al voorlopige lijst gemaakt met gasten, kleed gaan kiezen op 17/10/2010. Onze trouw gaat door in Dendermonde voor de wet en waarschrijnlijk Vlassenbroek voor de kerk.
|
|
Jessica D
3-7-2010
|
11-9-2009 7:31:09
Hallo
wij trouwen op 3 juli 2010. Het volgende ligt al vast:
feestzaal: Vijverhof in Wevelgem dj ceremoniemeester fotograaf videograaf kerk eigen vervoer
Begin november ga ik voor de eerste keer zien voor een kleedje bij La Sposa Roeselare, voor de kostuums gaan we eens informeren bij Jonavan in Roeselare. Heb wel al ideetjes.
Succes met de voorbereidingen Groetjes!!!!!!
|
|
Lien
|
11-9-2009 15:15:20
Wij trouwen ook op 10 juli 2010 voor de kerk (populaire datum blijkbaar)we trouwen al op 15 mei 2010 voor de wet.
-feestzaal -kerk -stadhuis -ceremoniemeester -fotograaf -vervoer
liggen al vast, dj wordt de volgende knoop die moet doorgehakt worden...
Veel plezier met de voorbereidingen allemaal!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|