Terug naar overzicht
Hallo,Wij zijn in mei onze ringen gaan bestellen en zullen thuis geleverd worden in janurai. Wij trouwen op 14/05/2010 maar ik denk dat je toch op 2 maanden moet rekenen.Gwen
wij hebben de ringen in april besteld... trouwen eind okt. gezegd dat we erom mocht eind aug. In augustus een mail gestuurd. Nu zullen ze maar 4 weken voor de trouw klaar zijn!Niet zo fijn... maar zal wel inorde zijngr
hey,wij trouwen in februari 2010 en ga op 2-3-4 oktober naar de trouwbeurs in antwerpen in het bouwcentrum, daar staan ze ook. daar zal ik eens horen hoelang ge moet wachten, heb al gehoord dat ze ook supersnel kunnen leveren als het echt moet.xxx shana.
als West-vlaanderen jullie niet te ver is. Hebben wij een echte aanrader! Wij hebben een kleine 800e betaald voor onze twee ringen(wit en roze goud, met één steentje)en we hebben maar een kleine drie tal weken moeten wachten. O ja wij zijn op 04/09 getrouwd.
Wij hadden ze indertijd begin maart besteld en eind april mochten we erom.
Tegen ons hadden ze gezegd 3 maand. Maar dit hangt wat af van hoe druk het is die periode van het jaar. Bij ons heeft het uiteindelijk 2 maand geduurd denk ik. groetjes, Carolina
dank je wel allemaal voor jullie hulp
wij hebben onze ringen in december besteld om in mei te trouwen.En de verkoper zei dat we ruim op tijd waren.Ik moet er wel bijzeggen dat wij een eenvoudig model gekozen hebben van de reeds bestaande modellen en geen nieuw te maken ontwerp.
hoi caroline,wij zijn in mei dit jaar getrouwd, en hadden onzen ringen eind december 2008 gekozen, ruim op tijd dus, toen ik een afspraak maakte zei hij dat 5 maand toch minstens moet tussen zitten.Veel succes!118 dagen getrouwdPeggy