TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
1-4-2006
|
10-10-2005 22:25:26
Hey,
waar jij het over hebt, gebeurt in Nederland heel vaak, om niet te zeggen dat het daar een beetje standaard is. Het is wel leuk, maar ik vind een bedankkaartje achteraf wel fijner in die zin dat je de mensen persoonlijk kan bedanken voor het cadeau dat ze gegeven hebben of zo. Als je toch op de avond zelf iets wil geven, dan heb ik al meegemaakt (in Nederland dan) dat kindjes dat gaven. Ik denk dat je het aan iemand anders moet toevertrouwen om ze uit te delen, want zelf ga je die avond toch net altijd iemand missen bij het buiten gaan!! veel succes, en euhm, we denken aan jou op die eerste april!!
Els (1-4-06)
|
|
julie
23-9-2005
|
11-10-2005 8:26:10
hallo,
wij zijn op 23 september getrouwd, en ik zag dat ook niet zitten om achteraf nog kaartjes te versturen. Wij hebben kleine wijnflesjes gegeven met daarop een eigen etiket gedrukt waarop onze namen stonden de datum en bedankt. Wij hebben de etiketten laten drukken bij onze drukker en de flesjes gewoon apart gekocht bij wijnhandelaar en het kwam ongeveer op 2.50 euro per flesje. Dan hebben we aan de mensen van de zaal gevraagd of ze dat voordien op tafel konden zetten wij hadden rode wijn voor de mannen en witte wijn voor de vrouwen en op elke tafel stonden de nodige flesjes en niemand is zijn flesje vergeten dus dat is allemaal heel vlot verlopen en na de trouw heb je dan geen zorgen meer.
Nog veel succes groetjes julie
|
|
Catherine
27-5-2006
|
11-10-2005 10:03:57
Hallo Lies,
Hier vindt je dergelijke site voor geschenkjes: http://www.geluk.com/
groetjes, catherine 27.05.2006
|
|
Skiwi
13-5-2006
|
11-10-2005 10:08:07
Ik vind het toch ook toffer dat de mensen achter nog iets te horen krijgen van je, en voornamelijk dat ze ook een mooie foto te zien krijgen!
niet iedereen krijgt de fotoalbum te zien en dat is een mooi alternatief vind ik
Mieke 13/05/06
|
|
Debra
11-8-2006
|
11-10-2005 10:41:01
hoi,
Op 'www.geluk.com' vindt je heel veel verschillende bedankjes! Vrienden van ons hebben ook met bedankjes gewerkt en zij hebben dat zelf uitgedeeld, van tafel tot tafel, tussen het hoofdgerecht en het dessertbuffet! Iedereen heeft er eentje gekregen.
Grtz Debra
|
|
An
24-9-2005
|
11-10-2005 11:13:11
Hallo,
Als je graag dezelfde avond iets geeft, kan je best je geschenkjes op de tafels bij de mensen zetten. Ik ben heel blij dat wij gekozen hebben voor bedankingen nadien. Ten eerste zijn er altijd onbeschofte mensen die niets meer komen zeggen als ze doorgaan en dan zie je hen niet vertrekken en ten tweede ben je sowieso al bijna een hele dag bezig met kussen. De receptie - tegen dat die mensen naar huis gaan komt het avondfeestvolk binnen - dan het dansfeest en dan beginnen er weeral terug mensen naar huis te gaan. Als je dan altijd moet zien dt je een cadeautje bij de hand hebt of heel de avond iemand aan de deur moet zetten om dt allemaal in het oog te houden is niet gemakkelijk.
Groetjes,
An en Tom - 24.09.05
|
|
nele
20-5-2006
|
11-10-2005 12:49:21
hey lies,
wij willen het ook graag zo doen, we dachten ofwel aan zo'n groeibloemetjes die je kan kopen in dille en kamille, dat zijn plantjes die je zelf moet zaaien, en zo hebben de mensen ook iets dat blijft, acheraf sturen we dan misschien wel nog een kaartje. Daarnaast dachten we om iets te geven in de mis, als dank je wel om hun aanwezigheid en dan een kaartje te sturen achteraf. We twijfelen ook nog dus ik volg spannend mee met jou wat het bij jullie wordt.
nele
|
|
Ans
|
11-10-2005 12:57:23
Hallo, Wij zijn 28/05/05 getrouwd en ik wou absoluut geen kosten doen om achteraf bedankfoto s op te sturen, die worden meestal toch weg gesmeten of ergens in een kast gelegd zonder er nog ooit naar te kijken. Daarom hadden wij cholaatjes laten maken met onze namen, datum en bedankt.We hadden ze in een mand gelegd en tussen het eten door zijn wij bij iedereen langs geweest per tafel (zo kan je ook tegen iedereen is praten want dat komt er anders niet altijd van). De mensen vonden dit echt wel leuk. Groetjes en veel plezier bij de voorbereidingen
|
|
mirella
3-12-2005
|
11-10-2005 14:11:25
Wij trouwen 3/12/2005 en het hele huwelijksfeest staat in teken van de witte roos ( uitnodigingen, bloemstukjes,...). Wij hebben er dan ook voor gekozen om een echte witte roos als bedankje te geven en deze aan de uitgang te zetten in grote vazen. Onze bedankkaartjes zijn eveneens onze kerst-en nieuwjaarskaartjes.
Mirella 3-12-2005
|
|
inge
17-9-2005
|
11-10-2005 15:28:45
Hallo,
Wij zijn op 17 september getrouwd. Onze fotograaf die ons gans de dag gevolgd is tot aan de receptie, heeft nog de avond zelf de bedankingskaartjes gemaakt en gebracht naar de feestzaal. met daarop een foto van ons huwelijk.
Iedereen was reuzeblij met een trouwfoto en stond verbaasd hoe snel deze klaar waren.
|
|
Lieve
1-9-2006
|
11-10-2005 17:07:22
Hey,
een vriendin van mij heeft ook zo'n hartvormige chocolaatjes met de namen en datum op gegeven. Ik vond dat heel romantisch en denk er over om het ook zo te doen. Langs de andere kant zijn zo'n bedankfoto's ook wel leuk, maar ik ga ze zeker de avond zelf geven. Onze fotograaf wil dat ook doen, dus...
Groetjes, Lieve
|
|
An
13-8-2005
|
11-10-2005 18:37:20
Hoi Liesbeth, Wij hebben op het avondfeest zelf theelichtjes gegeven. Ze stonden op een tafel aan de uitgang, samen met het gastenboek. Diegene die iets kwamen zeggen voor ze door gingen, hebben we daarop attent gemaakt. Diegene die hiervoor niet het fatsoen hadden, hebben waarschijnlijk geen theelichtje meegenomen maar daar voel ik me niet schuldig over. k Heb zelf de hele avond op de dansvloer gestaan en ben niet mee naar buiten geweest. Sommige koppels doen dat wel, maar dan heb je zelf niks aan je feest en tis tenslotte jullie feest. Bedankkaartjes hebben we gestuurd naar mensen die niet gekomen zijn, maar toch geld gestort hadden. Groetjes en veel succes! An
|
|
Vicky
9-9-2006
|
12-10-2005 17:24:52
Hey
Wij geven een katoenen zakje met daarin suikerbonen. op het zakje heb ik zelf twee ringen geborduurd (tis te zeggen, ben er nog volop mee bezig). Ik had gedacht om aan mijn getuige te vragen om tijdens het feest eens langs alle tafels te gaan en dit te geven. Dit is ook heel persoonlijk, zonder dat je je er zelf druk om moet maken.
Veel succes
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
12-10-2005 21:43:56
Dag Liesbeth
wij zijn op 09/09 getrouwd en hebben onze gasten een ovenwant gegeven met ons logo op (die overal terugkwam, uitnodiging, menukaartje, misboekje) en met de tekst: voor een warmhoudende gedachte aan 09/09/05
we hadden gevraagd aan de mensen van de zaal om dit op de borden te leggen.
we gaan wel binnennkort nog een bedanking sturen.
Vanessa 09/09/05
|
|
Christophe en Joyce
2-7-2005
|
13-10-2005 10:40:07
Tijdens de speach maakten wij de gasten er attent op dat er voor elk koppel een geschenkje was, nl. een geurkaars in een mooi doosje ... stond allemaal op 1 tafel met het gastenboek erbij ... ! Was zalige dag toch ... kijk er nog veel naar terug in gedachten !!!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|