Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom

10-10-2005 22:48:26
hallo,
mijn vriend wil absoluut geen kostuum dragen met ons huwelijk (en ik zie dat eigenlijk ook niet zitten), weet er iemand een goed alternatief? Het zou wel iets modern moeten zijn; Een mooi geklede driekwartsbroek hadden er mij al een paar gezegd met een hemd??? Wat denken jullie?

Kathy
8-7-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 856

kristel
8-7-2006
 Meld misbruik10-10-2005 22:55:33

eventueel een linnenbroek? met een tof modern hemd en daarop een toffe vest. Veel succes in je voorbereidingen.

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik11-10-2005 10:04:08

Wat ook mooi en modern is, is een deftige jeansbroek met daarop een hemd en vestje ...

Mijn vriend is ook niet voor een kostuum .... misschien dat dit voor hem ook wel beter is

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik11-10-2005 12:23:08

Op de trouwbeurs in Antwerpen stond een zaak voor mannenmode en die hadden ook linnen kostuums. Zit waarschijnlijk beter en geeft ook een mooie, vlotte indruk.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-10-2005 17:04:03

Hey,

een driekwartsbroek vind ik wel hééél casual. Ik zou toch wel voor een lange broek gaan, met daarop een hemd of zo. Kan ook heel mooi gaan. Maar smaken verschillen hé.

Groetjes,
Lieve

sarah
17-6-2005
 Meld misbruik12-10-2005 8:44:11

hey,
mijne man zag ook geen kostuum zitten dus die had een mooie zwarte jeansbroek aan en een gewoon wit hemd met daaronder een mouwloos t-shirt.
groetjes sarah
117dagen getrouwd

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik12-10-2005 17:22:48

Hey

Mijn vriend is ook altijd casual gekleed, maar voor onze trouw gaat hij in smoking (hij voelt zich dan James Bond), dat vond hij geen probleem. Wij gaan dit huren, het kost maar 50,00 € en je mag het donderdag komen ophalen en je moet het maar dinsdag terugbrengen, de droogkuis is inbegrepen. Daarvoor kan je geen kostuum kopen dat niet meer gedragen wordt hé.

Tom
8-9-2006
 Meld misbruik18-4-2006 11:52:20

Ik ben zelf ook op zoek naar een kostuum. Waar ga je de smoking huren, Vicky?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info