Terug naar overzicht
hey,ik trouw binnen 2 weken voor de 2 de keer en ik heb zelfs nog steeds mijn trouwkleed van mijn eerste huwelijk.ik vind dat dit een mooie dag uit je leven is geweest en daarom kan ik er ook geen afstand van doen.ik ben het van plan om laten aan mijn dochter te geven.
Hallo!Ik zou het zeker bijhouden.Mss dat het kleed zelf of op zijn minst de stof voor een huwelijk van de kinderen of kleinkinderen nog gebruikt kan worden.Ons moemoe heeft haar trouwkleed ook nog, weliswaar in het zwart, maar het ziet er nog goed uit en ik hoop het ooit te krijgen om dan als jurk met een ceintuurtje te kunnen doordragen.FIE
Ik ga het ook zeker houden. Ik denk een grote 'hutkoffer' aan te schaffen waar ik alle herinneringen van t trouwfeest ga instoppen... Misschien komen daar ooit ook nog de doopkleedjes, eerste schoentjes,... in? ;))Die koffer kan of in de slaapkamer of leuk hoekje? en ooit staat ze dan op een stoffige zolder waarschijnlijk! ;)) Voorlopig hangt mijn kleedje nog aan de kapstok in de slaapkamer, maar ga het binnenkort toch opruimen denk ik...veel plezier er nog mee!groetjesNele
Hallo, zelf trouw ik pas volgend jaar. Maar ik heb altijd gezegd dat ik mijn trouwkleed op een zwart fluwelen paspop zou hangen. En dan een mooi plaatsje geven in de woonkamer. Ik heb zulke mooie paspoppen eens zien staan in de Blokker.Groetjes
ik heb al van enkele mensen gehoord dat zij er de doopkleedjes voor hun kindjes van laten maken!
Had die vraag ook gesteld en idd de antwoorden van toen waren dezelfe als die van nu: op een paspop, als doopkleedje, in de kast hangen of verkopen. Veel anders is er niet mee te doen vrees ik...Valerie68 dagen getrouwd
ik hou toch ook mijn trouwkleed bij, ik heb 2 zonen en verwacht nu een derde kindje, hopelijk is het nu een dochtertje dan kan zij het nog eens aantrekken. Zoizo worden de geboortefoto's op mijn kleed genomen, vind het leuk om nog eens ergens in te verwerken.