Terug naar overzicht
hey Charlotte,Wij trouwen op vrijdag 19 februari 2010Ikzelf heb voor een strapless (kleed zonder bandjes) gekozen, maar heb een bolero jasje erbij genomen, moest het fris zijn dat mijn armen toch een beetje bedekt zijn!!!Ik denk zelf dat een jurk met lange mouwe warm gaat zijn s avonds in de zaal!!!xxx shana.
goh, moeilijke vraag. De mannen lopen ook allemaal met lange mouwen (dikwijls wel twee laagjes : hemd en kostuumvest) rond
ik zou eerder voor lange handschoenen gaan of zo
Charlotte,alles hangt ervan af uit welke stof je jurk vervaardigd is. Zijde is ontzettend warm dus daar zou je wel in kunnen puffen. Onpraktisch is het zeker niet. Mijn beste vriendin is ooit eind september getrouwd en had lange, smalle mouwen in een zijden jurk : ze zei dat als het te herdoen was, ze hetzelfde kleed zou kiezen maar aan een naaister zou vragen om de mouwen "uitneembaar" te maken, voor 's avonds, om te kunnen dansen. Een door een naaister gemaakte jurk is vaak minder warm omdat je zelf de stof kan kiezen.Veel succes !Groetjes
Ik vind dat je gewoon het kleed moet nemen waarin jij je goed voelt! Wij trouwen ook in februari en ik heb een open kleed gekocht omdat ik dat het mooiste bij mij vond staan.Het idee van de mouwen uitneembaar te laten maken lijkt mij anders wel leuk!Veel succes met je keuzeine
Dag Charlotte,mijn vriendin had ook de variant van het kleed zonder mouwen met het bolero-jasje. En het is haar prima bevallen. Zoals al gezegd werd, moet je aantrekken waar je je goed in voelt. Het is jouw dag, he!!! En als je heel de avond in een volle zaal er stevig tegenaan gaat met dansen, is elk kleed warm hoor.Groetjes,Filip