Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk

10-9-2009 12:24:29
dag bruidjes,
vandaag op zoektocht geweest naar mijn droomjurk! ik had al enkele maanden een jurk van mon cheri bridals in het oog, maar die kon ik enkel in engeland of duitsland gaan passen. daarop heb ik met de vraag omq die jurk te bestellen naar enkele winkels gestapt. dit konden ze doen maar dan voor de prijs van 1600 en 1800 en verplicht het te kopen. daarmee had ik die jurk opgegeven tot vandaag. ik ging naar bruidsmode steven in torhout om enkele jurken te passen toen ik vertelde over mijn jurk die ik zo graag wou. deze morgen om 10 uur gaan passen en om 11 uur wist ik het al. zij kon die jurk voor me bestellen zonder aankoop verplichtingen en met een heel goede prijs (1295euro). oh ik ben zo gelukkig nu nog geduld tot december-januari en dan kan ik deze jurk aanpassen. mijn huwelijk gaat door op 9 juli 2010 dus nog tijd genoeg. veel plezier met het passen van jullie droom jurk. en wat ik hiet mee wil bereiken als jullie een jurk graag zien al vind je die niet onmiddelijk, geef het niet op he!!

tot later
vriendelijke groeten liesbeth

liesbeth

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1009

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik10-9-2009 13:05:08

Wow, Liesbeth! You lucky girl!

Ik mag zaterdagvoormiddag voor mijn eerste afspraak in de eerste bruidswinkel op mijn lijstje :-)

Ben al beetje zenuwachtig! Morgen mij mooi ontharen :-) bh met bandjes die af kunnen klaarleggen :-) bibber bibber :-)

Liefs,
Wendy

Daisy

Meld misbruik10-9-2009 13:06:25

amaai is wel heel leuk en dan heb je ook een heel originele jurk!

Welke is het? Ben wel benieuwd nu :-)

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik10-9-2009 13:14:29

ik heb amper 2 winkels gedaan, in de eerste winkel had ik nogal een nare ervaring, ik ben niet van de magerste( ik heb een 46) en toen ik de winkel binnenstapte zeiden ze onmiddelijk dat ik niet ging kunnen passen omdat ze alleen maat 38 en 40-42 hadden, ik ging toen buiten met een heel slacht gevoel, de 2 de winkel was echter iets heel anders, daar konden ze mij wel helpen, en na 5 jurken passen heb ik eigenlijk vrij snel beslist. ik heb nu een pronovias, Najar, genomen en ik ben er heel blij mee!!!

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik10-9-2009 13:28:13

Hey Sofie

Heb hetzelfde meegemaakt. Ik heb ook maatje 46 (soms zelfs 48), maar ik kon ook niet alle jurken passen. Uiteindelijk hebben de verkoopsters erg hun best gedaan om de jurken zo goed mogelijk voor te houden en uiteindelijk is het bij mij model Suite van Rembo Styling geworden.

liesbeth

Meld misbruik10-9-2009 13:41:12

:p denk niet dat je met de bibber moet zitten om uw jurk te gaan passen. echt gewoonweg ZALIG zou iedere dag wille trouwen! :p. dit is de jurk die ik heb gekozen. http://www.moncheribridals.com/CollectionProductDetail.... ;
laat maar eens weten wat je er van vindt?
pronovias vond ik ook nog een schoon merk. heb er daar ook één van aangedaan. moest mijn jurk niet passen het geen ik besteld heb. neem ik een jurk van pronovias. veel succes he

groetjes liesbeth

Hoi Yee

Meld misbruik10-9-2009 13:59:44

Najar van Pronovias is heel mooi, had ze ook gepast maar uiteindelijk ben ik voor Helice gegaan :)

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik10-9-2009 14:08:23

Hey Liesbeth,

Hele mooie jurk hoor :) Beetje mijn stijl... De mijne is er ook 1tje van Pronovias.

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik10-9-2009 14:19:43

Hallo,

Is echt super als je je droomjurk gevonden hebt! Had er zelf ook eentje van Pronovias op het oog (Hamlet - collectie 2009). Dit Pronovias model was bij ons ook nergens in de buurt te vinden. Maar het was mijn droomjurk, ik wist gewoon dat dat hét kleedje voor me was en heb het besteld met aankoopverplichting (kende mezelf als ik het niet zou bestellen had ik achteraf alleen maar spijt gehad ;-)). Eigenlijk heb ik nooit schrik gehad van wat als het dat toch niet is, was vrij zeker van mijn gevoel :-) Was super toen ik het voor de eerste keer paste na een 6-tal maanden! Was zo blij dat ik ervoor gegaan was want geen enkel kleed had me zo goed gestaan als hetgeen ik besteld had.

Groetjes,
Katrien
83 dagen getrouwd!

liesbeth

Meld misbruik10-9-2009 14:25:51

dag katrien,

ohh prachtig verhaal. hopelijk zal ik het zelfde voelen als ik mijn jurk voor de eerste maal mag aanpassen. (normaal wordt dat eind december). kheb er echt zo een goed gevoel bij :D toch had ik het denk ik niet aangedruft om het met aankoop verplichting te kopen. hoewel ik daar dan wss ook spijt ging van gehad hebben. maarja moet daar nu niet meer aan denken.

groetjes liesbeth

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik10-9-2009 15:44:16

Dag Liesbeth,

Daar moet je nu idd niet meer over piekeren :-) Hoop echt dat je je ook zo goed gaat voelen ermee! Als je je droomjurk gevonden hebt, moet je ervoor gaan gewoon. Is super dat gevoel! :-)

Nog veel plezier met de voorbereidingen! Geniet er maar van want is allemaal veel te snel voorbij.

Groetjes,
Katrien
83 dagen getrouwd!

Daisy

Meld misbruik11-9-2009 8:06:05

amaai is echt een hele mooie jurk! Met een heel mooie sleep!

Goed gedaan :-) Ik denk dat je het nog liever gaat zien, als je het gepast hebt :-)

Geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info