TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
12-6-2010
|
10-9-2009 13:05:08
Wow, Liesbeth! You lucky girl!
Ik mag zaterdagvoormiddag voor mijn eerste afspraak in de eerste bruidswinkel op mijn lijstje :-)
Ben al beetje zenuwachtig! Morgen mij mooi ontharen :-) bh met bandjes die af kunnen klaarleggen :-) bibber bibber :-)
Liefs, Wendy
|
|
Daisy
|
10-9-2009 13:06:25
amaai is wel heel leuk en dan heb je ook een heel originele jurk!
Welke is het? Ben wel benieuwd nu :-)
|
|
sofie
24-10-2009
|
10-9-2009 13:14:29
ik heb amper 2 winkels gedaan, in de eerste winkel had ik nogal een nare ervaring, ik ben niet van de magerste( ik heb een 46) en toen ik de winkel binnenstapte zeiden ze onmiddelijk dat ik niet ging kunnen passen omdat ze alleen maat 38 en 40-42 hadden, ik ging toen buiten met een heel slacht gevoel, de 2 de winkel was echter iets heel anders, daar konden ze mij wel helpen, en na 5 jurken passen heb ik eigenlijk vrij snel beslist. ik heb nu een pronovias, Najar, genomen en ik ben er heel blij mee!!!
|
|
Vanessa
24-10-2021
|
10-9-2009 13:28:13
Hey Sofie
Heb hetzelfde meegemaakt. Ik heb ook maatje 46 (soms zelfs 48), maar ik kon ook niet alle jurken passen. Uiteindelijk hebben de verkoopsters erg hun best gedaan om de jurken zo goed mogelijk voor te houden en uiteindelijk is het bij mij model Suite van Rembo Styling geworden.
|
|
liesbeth
|
10-9-2009 13:41:12
:p denk niet dat je met de bibber moet zitten om uw jurk te gaan passen. echt gewoonweg ZALIG zou iedere dag wille trouwen! :p. dit is de jurk die ik heb gekozen. http://www.moncheribridals.com/CollectionProductDetail.... ; laat maar eens weten wat je er van vindt? pronovias vond ik ook nog een schoon merk. heb er daar ook één van aangedaan. moest mijn jurk niet passen het geen ik besteld heb. neem ik een jurk van pronovias. veel succes he
groetjes liesbeth
|
|
Hoi Yee
|
10-9-2009 13:59:44
Najar van Pronovias is heel mooi, had ze ook gepast maar uiteindelijk ben ik voor Helice gegaan :)
|
|
Melissa
8-5-2010
|
10-9-2009 14:08:23
Hey Liesbeth,
Hele mooie jurk hoor :) Beetje mijn stijl... De mijne is er ook 1tje van Pronovias.
|
|
Katrien
19-6-2009
|
10-9-2009 14:19:43
Hallo,
Is echt super als je je droomjurk gevonden hebt! Had er zelf ook eentje van Pronovias op het oog (Hamlet - collectie 2009). Dit Pronovias model was bij ons ook nergens in de buurt te vinden. Maar het was mijn droomjurk, ik wist gewoon dat dat hét kleedje voor me was en heb het besteld met aankoopverplichting (kende mezelf als ik het niet zou bestellen had ik achteraf alleen maar spijt gehad ;-)). Eigenlijk heb ik nooit schrik gehad van wat als het dat toch niet is, was vrij zeker van mijn gevoel :-) Was super toen ik het voor de eerste keer paste na een 6-tal maanden! Was zo blij dat ik ervoor gegaan was want geen enkel kleed had me zo goed gestaan als hetgeen ik besteld had.
Groetjes, Katrien 83 dagen getrouwd!
|
|
liesbeth
|
10-9-2009 14:25:51
dag katrien,
ohh prachtig verhaal. hopelijk zal ik het zelfde voelen als ik mijn jurk voor de eerste maal mag aanpassen. (normaal wordt dat eind december). kheb er echt zo een goed gevoel bij :D toch had ik het denk ik niet aangedruft om het met aankoop verplichting te kopen. hoewel ik daar dan wss ook spijt ging van gehad hebben. maarja moet daar nu niet meer aan denken.
groetjes liesbeth
|
|
Katrien
19-6-2009
|
10-9-2009 15:44:16
Dag Liesbeth,
Daar moet je nu idd niet meer over piekeren :-) Hoop echt dat je je ook zo goed gaat voelen ermee! Als je je droomjurk gevonden hebt, moet je ervoor gaan gewoon. Is super dat gevoel! :-)
Nog veel plezier met de voorbereidingen! Geniet er maar van want is allemaal veel te snel voorbij.
Groetjes, Katrien 83 dagen getrouwd!
|
|
Daisy
|
11-9-2009 8:06:05
amaai is echt een hele mooie jurk! Met een heel mooie sleep!
Goed gedaan :-) Ik denk dat je het nog liever gaat zien, als je het gepast hebt :-)
Geniet ervan!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|