Terug naar overzicht
HeyAls je op hun site kijkt zie je dat ze tussen 1500 - 2000 euro zitten.Miss Paris en Miss Kelly zijn goedkoper, rond de 300-750 euro...Wanneer trouw je?Wij vandaag nog één jaartje.GroetjesJEssica
Interesse in een trouwjurk van Linea Raffaelli?Ik heb me een kleed gekocht,(in 2 stuks)maar mijn mama wil niet dat ik het draag, daar het geen volledig wit is.het gaat om de B8-Set 70maatje 40mag gerust mailen naar black_____beauty@hotmail.com
hoi je kan ook altijd als je ergens gaat passen een budget opgeven he dan zoeken ze in jouw prijsklasse.anders pas je mss een kleedje dat te duur is en ben je teleurgesteld omdat je het zo mooi vond.grtjs
De jurken beginnen vanaf ongeveer 1100euro tot.... De mooiste zijn natuurlijk de duurste he :) groetjes!
hallo Ann,Op de website van www.clairdefemme.be vind je ook mooie trouwkleding en prijs staat erbij. Er zijn dure en minder dure.Groetjes
Mijn jurk van LR kost met schoenen bij 2200€. Maar die van een vriendin van mij, was met schoenen en lingerie en alles bij maar 1500€.
Misschien eens een kijkje gaan nemen in de outlet-afdeling van Linx in Hasselt. Dat is de concept store van Linea.
heb mijn kleed gekocht bij claire de femmen en op de website staan de prijzen meteen bijvermeld, wel handig