Terug naar overzicht
Wie weet ? Moet er effe over nadenken ;)Groetjes
Eerste ideetje : voor de dames een twee- of driekleurige zelfgemaakte lussenstrik, gemaakt met organzalinten. Zoals die die ze knopen voor kerstcadeau's of in parfumerieën of pralinezaken voor moederdag maar dan met organzalint ipv met inpaklint. Voor de heren zwart en wit of grijs en wit (zoals je zelf wil volgens jullie kleurenkeuze) organzalint en een strik, dat op een vlinderdasje lijkt. Ik denk inmiddels verder :)Groetjes
Alleen mijn ventje had een pochetje, zo'n 'zakdoekje' hetzelfde als zijn das. (cossmo) De rest van de suite had niets. Wij hadden nu wel een vrij 'losse' suite, geen dezelfde kostuums enzo. groetjes, Carolina
Hi Tessa,wat hier veel gedaan wordt : * een vrij hoge kanten halsband waarin fijne bloemen en groen worden vastgezet ; geen hangend model dus maar strak om de hals, zonder te spannen, hé.* Een bolvormig boeketje met een lus, om aan je pols te kunnen dragen als een soort tasje. Oogt heel leuk als iedereen hetzelfde heeft !De heren krijgen meestal een kleine aaronskelk (arum) in het knoopsgat van de revers gestoken, omdat die bloemen wit zijn met een mooi groen blad en dat dit op zowat alle kleuren van kostuums past...Je kan mss ook iets met pluimen bedenken (bv. brocheplaatjes die je zelf koopt en dan met pluimen versiert) ?Voor de heren zou ik het maar klassiek houden. Laten zich uiteindelijk toch niet zo makkelijk "tooien", hé ;)En hopelijk zit hier dan wat bruikbaars tussen ?Groetjes !
We hebben beslist...Aangezien mijn boeket uit witte pauwveren bestaat, zal mijn toekomstige witte pauwveren opgestoken hebben en de suite zullen blauwe pauwveren hebben.Voila, dat kunnen we al schrappen van de 'to-do"lijst! :-)Bedankt voor jullie hulp.Gr.Tess
Blij te horen dat je er uit bent ;)