Terug naar overzicht
Hey,Wij hadden Wendy van www.the-london-ceremony-bus.be die was echt super!Groetjes,Debby8-8-09
Hallo,Wij zijn gisteren getrouwd,12.09.09 Wij zouden terug Eddy Wouters nemen, dat meen ik.Zeker weten. Alles was goed geplant. Er word van te voren al een dagplanning gemaakt en hoef je, je geen zorgen te maken en de zenuwen verminderen van dag tot dag. Alleen moet je op echte vrienden kunnen rekenen,wat ik niet kon doen. Ik had een plan om mijn vriend te verrassen op onze trouw en zij heeft alles verpruts. Eddy was razend op die persoon. Want als Eddy iets beloofd,rolt alles op wieltjes Zeker een aanrader. Ik ga hem één van de dagen naar hem toe om af te rekenen, en hij mag van ons die persoon eens fink onder handen nemen, want dit pikken we niet,en hij zeker niet. Dus oppassen voor slechte onbetrouwbare buren . Hij mag van ons naar die persoon bellen.Eddy Wouters meent het echt goed...ZEKER EEN AANRADER.DUS NEEM MAAR EDDY WOUTERS UIT BROECHEM.NIET IS HEM TEVEEL.Groetjes van uit Boom Els en Luc
Pieter Cloet (http://users.telenet.be/ceremonies/ )Hij is wel van Ardooie maar wij zijn ook in Oost Vlaanderen getrouwd, dat is geen probleem.Supersympathieke gast, iedereen was enthousiast over hem. Niet te stijf maar alles loopt op wieltjes dankzij hem.Groetjes, An