Terug naar overzicht
Dag Elien,Dat is een harde noot om te kraken voor jullie. Bij deze wens ik je toch, al is het met wat uitstel, een schitterende trouwdag toe. Veel sterkte.Groetjes,Sara
Beste Elien en verloofde,ik kan me heel goed voorstellen dat dit voor jullie sombere momenten moeten zijn. Daarom wil ik jou, je verloofde en zijn familie mijn oprechte deelneming betuigen bij het verlies van zijn mama en jouw schoonmama. Hopelijk lukt het jullie om op 7 november a.s. toch een onvergetelijke trouwdag te beleven, ik wens het jullie alvast van harte toe !Groetjes
Wij gingen normaal ook op 12/9 trouwen, maar dat gaat om een andere reden niet door, de feestzaal die wij wilden was al gereserveerd. Bij ons is het slechts een weekje uitgesteld dan.Morgen zijn we wel 4 jaar samen, dus gaan we met z'n tweetjes dineren, en dromen over volgende week zaterdag.Ellen, veel sterkte morgen en 7/11 wordt jullie mooiste dag, met je schoonmama als wakende engel over jullie.FIE
Hoi Elien,dat is wel heel erg! Maar probeer er dan maar van te genieten!Ik zal dat morgen (12/09) ook doen!Dadelijk bedje in, morgen om 6uur opstaan! Spannend!groetjes, sara