Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk

10-9-2009 21:29:18
heeft er iemand ervering met de winkel tati mariage in lile heb een boek hier van echt schitterende trouwjurken en nog mijn budjet ook maar nou wou ik vragen of iemand die winkel kent
groetjes franka

franka
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 452

tami
26-6-2010
 Meld misbruik10-9-2009 21:37:17

Beste Franka,

lees eens in de eerder geposte berichtjes op dit forum onder "Trouwkledij" ofwel "Andere" want een bruidje heeft die vraag reeds gesteld en daar zijn toen reacties op gekomen.
Zelf ben ik niet naar Lille gegaan maar naar een veel zuidelijker gelegen Tati. Er is heel veel keuze, de prijzen zijn heel bugdetvriendelijk,... MAAR je vermijdt best om op een zaterdag of woensdag te gaan want dan zit het overvol en zijn de wachttijden voor het passen erg lang. Niet zo makkelijk dus maar misschien eens een weekdag proberen in de kerstvakantie ? Dan hebben ze intussen de collectie 2009-2010 binnen. Je vindt er eveneens schoenen, hoeden en ceremoniekleding voor kinderen en heren.
De moeite waard, alleen al omwille van de prijs/kwaliteit.

Groetjes

Vienna
7-8-2010
 Meld misbruik11-9-2009 6:39:00

Hey meid,
Ik ben er twee weekjes geleden op zaterdag binnen geweest. J emoet er wel wat tijd nemen om te snuffelen, maar denk wel dat je dan mooie dingen kan vinden. Was er ook op zaterdag en er was 1 meisje aan t passen, da was t. Als je dan toch in Lille bent, mss even binnen springen bij "Olivier Sinic" , hangen modelletjes v 2009 van Hervé/Marylise/Linea aan -30 tot -50!!
Groetjes,

Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik11-9-2009 8:37:53

Hey

Ik ben enkele maanden geleden naar Lille getrokken omdat ik een trouwkleed zocht aan redelijke prijzen. Ik had eerst in de folder gekeken, maar uiteindelijk maakt dat niet zozeer uit. Ze hebben niet altijd alle stukken en maten van hun collectie. Ik ben daar aangekomen op een zaterdag en het volk viel zeer goed mee! Ik heb dan op mijn maat enkele kleedjes genomen en heb die dan mits begeleiding mogen proberen. Mijn oog viel op twee kleedjes en heb die allebei nogmaals mogen aandoen en uiteindelijk nog eens één van die twee aangedaan voor de zekerheid en toen wist ik gewoon dat dat het was! Ben stapel van mijn kleed, echt mijn droomkleedje aan een prijs om u tegen te zeggen.

Ik denk dat je een heel klein beetje geluk moet hebben dat jouw stijl en maat in de winkel is maar ja! Ik vond het de moeite, binnen 22 dagen mag ik het aan de hele wereld tonen! Als je wilt stuur ik dan wel een foto van mijn kleed, maar ik veronderstel dat je tegen dan wel al geweest zal zijn ;)

Veel winkelplezier!
Groetjes
Katrien
3/10

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik11-9-2009 14:09:40

Hallo,
ik ben ondertussen al een maand getrouwd en toen ik op zoek ging naar een kleedje, ben ik ook naar Tati in Rijsel gaan kijken. Dat was een behoorlijke teleurstelling. 't Was een zaterdag en er was vrij veel volk. Iedereen mocht maar twee kleedjes passen, en iedereen ziet je er staan.
Het personeel was allesbehalve vriendelijk, we waren er binnen het half uur binnen en buiten, ze steken je ongeveer buiten.
Ik zou het dus zeker niet aanraden, tenzij je er dichtbij woont en dus verschillende keren kan gaan kijken zodat je toch wat verschillende kleedjes gezien hebt.
Uiteindelijk ben ik mijn kleedje bij Sofie in Deinze gaan halen, toen die uitverkocht (Rembo).
Groetjes,
Inge

Leen
19-6-2010
 Meld misbruik11-9-2009 19:25:48

hallo iedereen,

Ik heb maatje 46. Denken jullie dat ik wat keuze zou hebben in die maat?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...