TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
19-9-2009
|
11-9-2009 9:37:42
Ik zou kiezen voor de jurk waar je je het best in voelt. Wat je ook kan doen is om 4 foto's te nemen, die naast elkaar te leggen en dan te kiezen. Dan ben je mss iets objectiever want heb je de jurk zelf niet aan. Hopelijk helpt dit een beetje. FIE
|
|
Kathleen
31-7-2010
|
11-9-2009 9:41:50
Ik heb van 3 van de 4 kleedjes een foto genomen, maar voorlopig doet dat de twijfel enkel toenemen :-)
|
|
Sara
14-5-2010
|
11-9-2009 9:46:59
Hallo Kathleen,
Ik heb ook verschrikkelijk hard getwijfeld tussen 2 jurken : de ene had meer details, meer glamour, de andere was veel eenvoudiger, maar paste beter bij m'n karakter. Ik ben uiteindelijk voor degene die het best bij m'n karakter paste gegaan en heb er nog geen minuut spijt van gehad. Als ik deze jurk aandoe, gaat iedereen zien dat ik me er goed in voel en dat maakt hem nog mooier denk ik dan...
Hopelijk kun je de knoop doorhakken :)
Groetjes,
Sara
|
|
Geert
4-7-2009
|
11-9-2009 10:17:33
Ik was ook aan het twijfelen tussen 2 kleedjes: de ene was sjieker en gewoner, de andere romantischer en met een groter décolleté. Heb gewoon gedacht: wat past het best met mijn karakter én gaat mijn toekomstige het mooist vinden. Dan ben ik gegaan voor het romantische mét décolleté omda mijn nu-ventje dat wel héél leuk vindt ;-) Slank figuur: daar zou ik iets minder rekening mee houden: wat ben je er mee als je slank lijkt, maar dat de jurk eigenlijk niet "jij" is?
Veel succes Valerie 69 dagen getrouwd
|
|
Hoi Yee
|
11-9-2009 10:21:06
Ik had ook heel hard getwijfeld tussen 2 kleedjes, had een weekje laten bezinken en terug gegaan voor de 2e te passen. Toen wist ik het meteen bij welke dat ik zo'n tintelend gevoel had! Je moet je er goed in voelen.
Groetjes
|
|
Ibe
22-5-2010
|
11-9-2009 13:06:31
hier ook eentje die erg op twijfel stond alleen leken ze nogal op mekaar behalve eentje. Ik ben gegaan voor de jurk die het meest bij mezelf pastte (romantisch en modern). Ik heb steeds iemand (mama en getuige) meegenomen, zo had ik een 2de en 3de opinie
over welke jurken gaat het?
|
|
tami
26-6-2010
|
11-9-2009 15:10:21
Hi Kathleen,
tja, als het zo moeilijk kiezen is, zou ik gewoon de verschillende jurken passen met een blinddoek om, zodat ik niet zie welke jurk ik aan heb. Beweeg ermee, probeer er een paar danspassen mee of loop er even mee. Die waar ik het makkelijkst mee kan bewegen (ook opstaan, zitten) die niet te zwaar of te omvangrijk aanvoelt en die vooral perfect zit om te dansen (dus liefst geen sleep), zou ik kiezen. Ben je nou niet echt een danser, selecteer dan op het comfort (niet te dik of te zwaar,...). Je moet er uiteindelijk van 's morgens vroeg tot 's avonds laat mee rondlopen, hé :)
Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|