Terug naar overzicht
Hey,wij hebben hun gevraagd met een leuke en originele vacature.Groetjes.
Wij ook. VACATUREGezocht:GETUIGE HUWELIJKU bent: -geheel stressbestendig-vriendelijk, vlot in de omgang -flexibel en efficiënt bij het organiseren/plannen-bereid zowel avond- als nachtwerk te verrichten-in het bezit van een ‘Bewijs van goed gedrag en zeden’-erg enthousiast en ondernemend-ordelijk en nauwkeurig in de administratieU hebt:-een goede kennis van het Nederlands-een vlotte lees- en schrijfvaardigheid-een hoge dosis verantwoordelijkheid-een gezonde portie creativiteitWij bieden aan:-contract van (on)bepaalde duur-onmiddellijke indiensttreding-een boeiende uitdaging-een onvergetelijke ervaring-extra legale voordelen (VIP-behandeling)-vergoeding naar prestaties!! GEEN ERVARING VEREIST !!Interesse? Kandidaten bieden zich aan bij:Bart en CarolinaPersoneelsverantwoordelijkenadres en telefoon en foto van onsWe waren wel de datum vergeten. groetjes, Carolina
Hartelijk bedankt! Aan zoiets hadden we nog niet gedacht, hopelijk is ook mijn ventje hier voor te vinden!
Als je wil dan mail ik die van ons door. We hebben 2 pagina's en is erg grappig en origineel.Groetjes.
Wij hadden een knuffelbeer besteld. Het beertje had een t-shirt aan met een foto van ons, en met de tekst "wil je mijn getuige zijn".Onze getuigen waren hier heel enthousiast over! Zo hebben ze ook al onmiddellijk een herinnering aan ons huwelijk!