Terug naar overzicht
Wegblijven daar... hebben geen ervaring met trouwfeesten. Geven een mooie prijsofferte, nadien komen de addertjes vanonder het gras.
ook negatieve ervaringen mee, blijf er weg... achteraf allemaal onvoorziene kosten.
WAT WAS ER NIET GOED IN FEESTLOFT LE LIS ?
we hebben daar de zaal gezien en zijn er heel goed ontvangen. We denken eraan hier te boeken.wat waren de addertjes onder het gras? Welke kosten?
Aan Heidi en Ken.Wat waren deze extra kosten en wat moet ik verstaan onder addertjes onder het gras?
Ik wil even reageren op de blijkbaar negatieve (vage) berichten. Zo hebben mijn ouders - die daar in recent een feest gegeven hebben - dit namelijk niet ervaren.We werden daar zeer hartelijk ontvangen (ik ben bij het eerste bezoekje ook meegeweest). Alles is verlopen zoals afgesproken, geen extra meerkosten of addertjes onder het gras, zoals er hier door anderen wordt gesuggereerd, lekker eten, toffe locatie dus zeker een aanrader. Familieleden van ons zijn hier ook al naar andere feesten geweest en ze waren steeds tevreden! Conclusie: zeer correct en vriendelijk behandeld m.a.w. een aanrader.