Terug naar overzicht
ik ga morgen ook op jacht! De ronde van Limburg zeg maar: Couture Paule, Bruidsmode Karin en E&R fashion. Ik ben ook al geweest bij Jagré (heel tevreden) en Maxims Couture (iets minder tevreden), maar ik ben nogal een twijfelaar... Ik hoop maar dat ik morgen mijn keuze kan maken!Succes allemaal (ben al supernerveus!)
allé, ik word al zenuwachtig in jouw plaats. Laat je iets weten... Ik ga binnenkort ook mijn zoektocht starten..succes morgenEmmely
hoihio: ik heb mijn trouwjurk gevonden! We zijn eerst bij Bruidsmode Karin geweest in Dilsen-Stokkem. Dat is een aanrader: vrij veel keuze, vriendelijk en bijna alle jurken onder € 1.000. Bovendien krijg je een bon voor € 62 acessoires en zjin retouches inbegrepen. Toch heb ik mijn kleed daar niet gevonden maar bij Couture paule. iets duurder, maar wel het kleed van mijn dromen!
Ik denk dat ik mijn droomjurk ben tegengekomen.Tis één van Rembo Styling... Sta nog te twijfelen tussen 2 modellen, maar ga nog eens terug met mijn zus dan. (nu zaterdag was enkel mijn ma mee).Verkoopster was heel vriendelijk, heb zeker 8 à 10 jurken mogen passen, en alles op mijn tempo! Een aanrader voor westvlaamse meisjes:ga nr Vomac te Oostkamp. Ik ga zelfs geen andere winkel meer doen!Succes nog met jullie voorbereidingen!!groetjes, een doodgelukkige toekomstige bruid
Bedankt Kathy voor je verslag, ik denk dat ik daar ook een afspraak maak...groetjes,Emmely
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:www.videomanie.be