Terug naar overzicht
Hallo Jolien,Wij zijn 15 augustus getrouwd in het fabriekspand. Het was fantastisch. Maar inderdaad je weet op voorhand niet wat je feest gaat kosten. En het is zeker niet goedkoop. Ik denk ook dat het iets duurder is dan een ander feest. Het hangt ook af van welke traiteur je neemt?Mijn broer is 1 augustus naar ten bogaerde naar een feest geweest en hij zei dat het ook fantastisch was, zowel het eten als de zaal. Dus het is moelijk kiezen he.Laat eens weten welke zaal je het meest verkiest.GroetjesSophie
Hallo Sophie,bedankt voor je reactie!Moest ik geld genoeg hebben, dan kies ik ongetwijfeld voor het Fabriekspand! Dat zou gewoon echt mijn droomfeest zijn! Maar zoals je zegt is het praktisch onmogelijk om te weten op voorhand hoeveel het je allemaal gaat kosten, wat je dan weer niet hebt met een zaal als Ten Boogaerde. En om niet voor verassingen te staan zal het toch Ten Boogaerde worden denk ik! Wij zitten ook met een 180 tal genodigden die nogal veel kunnen drinken en in het Fabriekspand weet je absoluut niet hoe hoog die brouwerskosten zullen oplopen hé?Ik hou je op de hoogte ;)Groetjes,Jolien10/09/2010
Hallo Jolien,Met de prijs voor de drank moet je absoluut niet initten in het fabriekspand. Dat is heel goedkoop. Bij ons was er zeer veel gedronken en voor de drank hebben we maar 720 euro betaald. er waren 4 vaten bier uit van 50 liter en dan nog eens 160 flessen cola, 200 flessen water en dan nog een deel andere dranken.Dus dat mag je niet als nadeel zijn.GroetjesSophie