Terug naar overzicht
Dat is een slow, dus waarom niet. zeker als 't een speciale betekenis heeft voor u
hey,Ik zou niet direkt hiervoor kiezen! niet iedereen is van dezelfde ploeg en dit kan stof zijn tot discussie. Voetbal ligt bij sommigen zeer gevoelig.Ik heb bewust op onze huwelijksdag elk mogelijk punt van discussie hierover vermeden want er waren mensen bij die fan zijn van de "rivalenploeg". En je weet, als ze wat gedronken hebben...Het is mss spijtig maar wij zouden er niet voor kiezen.Patsy
Schoon liedje voor een slow. Doen!Voor de rest al die zever over voetbal... ja ben absoluut geen voetbalfan. Dat er over zoiets stoms ruzie kan gemaakt worden?!? Ik versta dat niet se. groetjes, Carolina
Beste Annelies,meestentijds heb ik de gewoonte om te zeggen : "Doe gewoon je zin" maar als ik heel eerlijk mag zijn, zou ik voetbal op mijn trouwdag echt niet op het programma voorzien... Daar is het niet de plaats en vooral niet de gelegenheid voor, vind ik. Ik ben het volledig eens met Patsy hieronder ; voetbal is iets waar mannen vreselijk herrie kunnen over schoppen, vooral met een pintje teveel op. Ik zou het ook niet doen. Maar jij moet kiezen, hé. Groetjes