Terug naar overzicht
Hey Kim,Het is natuurlijk niet fijn wat je nu voor hebt, maar denk gewoon: of ik nu pieker of niet, het probleem wordt er niet minder erg op. Veel succes noggeniet ervqn
Hey Kim,Als ik je één goede raad mag geven: probeer er morgen zo weinig mogelijk aan te denken en laat deze tegenvaller jullie prachtige trouwdag niet vergallen!
Probeer er inderdaad zo weinig mogelijk aan te denken. Die kado zou ze bij mij wel kunnen vergeten. Geef de kado aan jouw ouders op een ander stil moment? Ik hoop dat je voor de rest nog een kei leuke dag gaat hebben. groetjes, Carolina
Positief denken !Morgen is jouw dag!Er komt echt wel een oplossing uit de bus vallen!Mss dat er genodigden geld geven ipv geschenken?Alle beetjes helpen , toch?Lieve groetjes Delphine
Het is jullie dag, grote dag.. Daar kan niets tegenop; niets of niemand. Zorgen zijn voor later, morgen is het één groot feest! Maak er iets moois van. Jasper Van Tilburgh, Huwelijksfotografie
Het is inderdaad absoluut niet fijn als je ouders zo doen. Mijn mama betaalt niets en heeft al laten weten dat ze weinig geld zal geven omdat ze zogezegd geen geld heeft. Maar heeft wel een suitekleed van LR gekocht van 1000 euro (terwijl ik hier niet eens gevraagd heb om in het lang te komen). Maar ja, je kan er je dik in maken, helpt toch niet he. Ze doet maar, het zal mijn dag niet vergallen.En probeer om van de jouwe te genieten.