Nu Online
Momenteel zijn er 595 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Iemand ervaring met huwelijkfotografie.info? Christ en Lieven?

11-9-2009 21:35:21
Hallo,

Heeft er iemand van jullie ervaring met Christ Vilez en Lieven Vandergheynst van huwelijkfotografie.info? Vonden jullie het niet storend dat er voortdurend 2 fotografen rondliepen? Vulden zij elkaar goed aan? Zijn jullie tevreden met de foto's? Staan jullie foto's toevallig op een website die ik eventueel eens zou kunnen bekijken?

Bedankt voor jullie meningen!

Groetjes,

Sara

Sara
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 320

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik11-9-2009 22:13:09

Hey Sara,

Op 11 juli zijn wij getrouwd en Christ en Lieven mochten dit op foto zetten. Wij hebben vorige week onze foto's gekregen. Ze zijn supermooi! We hebben er ook veel plezier mee beleefd en hard gelachen. Het stoort echt niet dat ze met 2 zijn. Je let daar niet op en uiteindelijk hebben we veel foto's met verschillende aspecten. Ik zou ze zeker aanraden! Foto's staan op mijn facebook (zoek Laura Agemans)

Groetjes, Laura

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...