TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
T
1-5-2010
|
12-9-2009 9:32:58
Mijn nicht heeft dit ook laten doen, maar zij had zich te snel gedouched na de spray waardoor alles uitgelopen was! Let dus op als je dit overweegt!
|
|
Tina
1-5-2010
|
12-9-2009 23:37:09
Hey,
Wel is vrij simpel eigenlijk. Ik heb dit in het schoonheidsinstituut Victoria in Antwerpen laten doen. Op voorhand je volledig lichaam met een peeling een 2-tal dagen goed wassen, zodat je geen dode lichaamcellen meer bovenaan hebt. Zo'n peeling koop je gewoon in de supermarkt. De dag zelf geen huidverzorgingsproducten (bodylotion, parfum, schmink,...)aanbrengen. Heb ginder zo een wegwerpslipje gekregen omdat het natuurlijk anders ook op je slip komt (en dat maakt vlekken). Verder heb je niets aan. Je gaat in een soort douchecel staan, en een van de medewerkers bespuit je volledige lichaam met een soort bruine lotion (riekt wat caramelachtig). Op zich niets aan, effe wennen omdat je bijna naakt voor een vreemde staat en de vloeistof uit de machine (soort hogedrukspuitding) voelt wel wat koud aan. Dit alles heeft zo een 15 min geduurd. Daarna doe je best kleding aan dat los zit en wat vuil mag worden (ik had een wikkelkleedje mee). Die dag niet meer douchen of sporten want anders spoel je het er af. Het effect is al een beetje zichtbaar direct, maar best de 2 à 3de dag. Het is er bij mij zo een 8-tal dagen op gebleven. Ik heb mij wel elke dag met een bodylotion (nivea ofzo) ingesmeerd, zo blijft het langer. Na 8-tal dagen begon je duidelijk plaatsen te zien die zijn kleur verloren (onderkant armen, onderkant benen, ...). Gewoon onder de douche gegaan en een goede scrub gegeven, en alles was weg ! Ik vond het een aanrader. Ik ben niet zo voor zonnebank of dagelijks van die bruincremes, dus voor mij was dit de ideale oplossing. Mocht je nog vragen hebben, laat je het maar weten. Totaalprijs was 30 €.
Ik doe het zeker terug !!!
TINA
|
|
tami
26-6-2010
|
13-9-2009 9:34:14
Hi Tina,
Hoh, bedankt voor de uitleg, zeg ! Ja, lijkt me wel iets (ben zelf ook geen zonnebank-loper), vooral voor die prijs ! Heb je enig idee waar je dit ook zou kunnen doen in bv. Oost of West-Vlaanderen ? Ik ken er nl. niet één ! Houd dus voorlopig jouw adresje in Antwerpen in gedachten.
Bijkomende vraagjes :
Wat is een peeling precies (is dat hetzelfde als een scrub ? Zo'n goedje waarin precies fijne zandkorrels zitten om je huid mee te schrobben ?) Of heb je daar zo'n koordgevlochten badhandschoen voor nodig ?
Hoelang voor je trouwdag kan je dit best laten doen voor een optimaal resultaat ?
Hartelijk dank voor de moeite hoor ! :D Groetjes
|
|
Tina
1-5-2010
|
13-9-2009 19:51:23
Tami,
Zo een scrub is ook goed ! Inderdaad zo een zeep met van die zandkorreltjes in. Doe dit een dag of 4 op voorhand, en dan nog is de dag op voorhand. Je moet daarvoor zo geen speciaal sponsje pakken hoor, gewoon met de hand lukt ook.
Een adres ... Wel, ik heb gewoon "airbrushing taining" op internet ingetikt. Effe gebeld om te zien wat het gaf. Er zal er zeker wel een bij jou in de omgeving zijn.
Wel even zeggen : probeer het eerst op voorhand is uit voor te zien wat het effect geeft op jouw huid en hoe bruin je het wil hebben. Op mijn lichaam hadden ze bv 2 laagjes gedaan en op mijn gezicht 1 laagje. Omdat je het effect pas echt de 2de dag ziet doe je dat dus best al is op voorhand. Ik ga volgende keer ook 2 laagjes op mijn gezicht laten zetten. Kwestie van te weten wat kan voor je trouw.
Wanneer laten zetten ? Ik vond het effect dag 3 het beste (wel bodylotion gebruiken elke dag). Ik trouw vrijdag voor de wet en zaterdag de rest. Ik ga het dus op donderdagmorgend laten doen. Maar dit is persoonlijk, dus probeer het uit.
Veel succes ermee en laat iets weten als je het uitgeprobeerd !
SUCCES TINA
|
|
tami
26-6-2010
|
13-9-2009 21:50:52
Hi Tina,
heel erg bedankt hoor en ik laat je zeker iets weten ! Het lijkt mij alvast de moeite :D
Groetjes en nogmaals dank voor alle uitleg !
|
|
Mieke
14-11-2009
|
14-9-2009 9:37:40
Hey Tami
Ik heb dit ook laten doen en ik was heel tevreden. Bij mij was het niet echt een superbruin kleurtje, maar meer een gezonde kleur (terwijl ik anders altijd redelijk bleek ben). Ik heb er goede reacties op gekregen.
Ik heb dit laten doen bij Esthetiek Bossuyt in Zwevegem (West-Vlaanderen).
groetjes
|
|
tami
26-6-2010
|
14-9-2009 11:28:23
Beste Mieke, ik zocht eigenlijk een ietsje dichter bij Brugge. Maar dat kon jij niet weten natuurlijk. Daarom toch hartelijk dank voor je tip ! Groetjes
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|