Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwlocatie in de Provence

12-9-2009 10:54:25
Hey, wij zijn op zoek naar een romantische trouwlocatie in de Provence, ergens op het platteland, wijngaard,mas, auberge.. Kent iemand toevallig leuke locatie? Groetjes, Isabel

Isabel
12-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 2209

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik12-9-2009 12:34:32

Hey!

Tot vorig jaar waren mijn vriend en ik ook overtuigd van trouwen in de provence. Wij zijn dan ook vorig jaar een HEEL mooie locatie gaan bekijken: "abbaye Saint Eusèbe", dichtbij Apt. Je moet dat maar s googlen.

Dat was zo mooi daar, maar ook kostelijk: 2500 euro huur van de locatie op een weekdag (in weekend nog 1000 euro meer), en dan moest je een traiteur laten komen aan wie je ook tafels en stoelen besteld en een stoel kost tussen de 1,5 euro en 25 euro (te zien welk model), en dan ook nog tafels bestellen, en het eten, de versiering enzovoort; kortom, het kwam heel duur uit.

Je bent dus beter met een locatie af waar er eigenlijk al een restaurant is, en waar je dus niet moet betalen voor alle dingen apart.
We hebben er nog andere gezien ook, maar ik herinner de namen niet meer...

Als je je e-mailadres achterlaat, dan stuur ik je foto's door die we genomen hebben van Saint Eusèbe.

Groetjes, stephanie

Isabel
12-6-2010
 Meld misbruik12-9-2009 14:27:22

Hey Stephanie, bedankt voor de tip. Deze abdij in Saignon ken ik en is inderdaad heel mooi, ik heb reeds offerte aangevraagd maar vreesde al dat dit vrij duur zou uitvallen... Probleem is dat we een niet-traditionele locatie willen, en dan is er meestal geen restaurant bij...Als je toevallig nog namen kunt herinneren van andere locaties of tips opgedaan tijdens jullie zoektocht naar trouwlocatie in de Provence, altijd welkom!
Groetjes, Isabel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...