Terug naar overzicht
hallo ik ben djbjorn ik vraag 300 euro wil je meer informatie mail me bjorndelmeiren 23@hotmail.com
djbjorn is en zwartwerkertje die niet kan lezen dat je hier GEEN 'sluipreclame' mag maken ... maar blijkbaar zijn er veel op dit forum die niet kunnen lezen!
HalloIk ken Tim Vandenberghe, die is van Roeselare toch he? Heeft die niet een dj bureau?Vrienden van ons hebben hem genomen op hun trouw en waren heel tevreden. Je kan echt je smaak doorgeven van muziek en dan kijkt hij in zijn bestand wie van zijn DJ's hierbij passen.En wat ook een voordeel is, er is altijd een vervanger indien de dj plots ziek wordt of zo..Veel succes!groetjes
Hallo ! Wij werken voor ons huwelijk samen met Gi Van Aelst. We hebben hem gekozen omdat hij 5 jaar geleden op het huwelijk van mijn broer draaide (hij heeft verschillende DJ's in dienst en hij heeft voor ons speciaal opgezocht wie het was) en hij supergoed was ! Het feest duurde tot 6 uur en hij bleef paraat ! Omdat hij met verschillende DJ's werkt, is er natuurlijk ook altijd vervanging indien dit nodig zou zijn ! Ik kan enkel maar zeggen dat vrienden van mijn broer nu nog altijd praten over hoe super z'n huwelijksfeest wel niet was ... En daarvoor doen we het toch allemaal een beetje hé ... Groetjes Annelies