Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Voorbeelden misboekjes woord- en gebedsdienst

12-9-2009 14:31:58
Hallo.

Vandaag zijn we de kerk gaan vastleggen voor onze trouw.

Nu stelde de diaken zelf voor om een woord- en gebedsdienst te doen ipv een eucharistieviering.

Ik had al een paar voorbeeldjes liggen van huwelijksmissen met eucharistieviering maar nog geen van een woord- en gebedsdienst. Kan mij iemand voorbeeldjes bezorgen? Heb al op internet gekeken maar vind er precies niet zoveel van.

keshia_buzeijn@hotmail.com

Groetjes Keshia
17/07/2010

Keshia
26-5-2018
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1581

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-9-2009 12:23:08

gewoon hetzelfde. Enkel de eucharistie eruit laten. Vaak wordt er dan een extra bezinningstekst in gestoken.

groetjes, Carolina

Brenda
22-5-2010
 Meld misbruik14-9-2009 14:05:54

Hey,
gewoon op google eens "pastonet" intypen.. daar kan je de verschillende diensten vinden met de onderdelen..

Groetjes,
Brenda.

Filip
19-9-2009
 Meld misbruik23-9-2009 20:57:27

Hallo Keshia,

de diaken zal dit wel voorstellen omdat hij zelf geen mis mag opdragen. Je moet voor jezelf uitmaken of je tevreden bent met een dienst of dat je echt een eucharistie wil. Als je dat echt wil, stel ik je voor om een pastoor te zoeken die de mis kan doen voor jullie en ervoor te zorgen dat hij de jurisdictie krijgt van de pastoor van jullie parochie.

Groeten,

Filip

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...