Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan wie allemmal bloemetje afgeven

12-9-2009 15:06:25
Aan welke mensen worden op het avondfeest een bedanking of bloemetje afgegeven?
Is dat enkel aan de ouders of iedereen die met iets geholpen heeft, of...

Groetjes
Domi

domi

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 977

Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik12-9-2009 16:04:48

Hallo Domi,

Wij gaan aan de ouders en de getuigen een kado geven.

Groetjes Keshia
17/07/2010

Daisy
25-9-2009
 Meld misbruik12-9-2009 16:05:34

hey,

wij hebben volgende voorzien
mama en schoonmama , dienblad met foto van ons 4 tjes op , we hebben al 2 flinke dochters.
papa en schoonpapa , fles porto is hartenflesjes.
getuigen , hebben een gegraveerde bic gekregen met de vraag en op het feest ook een hartenfles met hun lievelingsdrank is-n.
en voor de gewone gasten hebben we bedrukte balpenen.

groetjes Daisy
nog 13 dagen

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik13-9-2009 0:26:54

Wij hebben op het feest niest uitgedeeld. Achteraf gaan we er nog eens mee eten en ze krijgen een mini album.

Zo stoot je al zeker niemand voor het hoofd.

Wij gingen er wat vanuit; het is nu onze dag! De rest bedanken kan later ook nog.

groetjes, Carolina

groetjes, Carolina

Annemie
8-5-2010
 Meld misbruik14-9-2009 9:18:01

Hoi
Ik ga geen bedankjes meegeven op het feest. Ouders krijgen achteraf een grote trouwfoto. Alle andere gasten krijgen acheraf een kleine trouwfoto met bedankt opgestuurt.
Groetjes

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik18-9-2009 16:36:21

Wij geven op het feest geen bedankinkjes, maar sturen een fotokaart op achteraf.

We bedanken wel uitgebreid onze ouders, onze ceremoniemeesters (2 vrienden van ons) en onze getuigen. Met een bon voor een fotoalbum en een fles drank (ouders). De anderen met een bongo-bon en nog iets leuks persoonlijks erbij.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...