Nu Online
Momenteel zijn er 521 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal 'de Visscherie' in Oostrozebeke

11-10-2005 10:47:41
Hoi,

Graag had ik geweten of er mensen zijn die ervaring hebben met de feestzaal 'de Visscherie' in Oostrozebeke. De zaal is al gereserveerd. Van velen hoorden we dat het daar zeer goed is maar we hoorden ook van iemand dat er bij het dansfeest te weinig obers zouden rondlopen, met als gevolg dat men lang op drinken moet wachten! We hoorden ook van diezelfde persoon dat de bazin niet echt te vinden is om bij het dessertbuffet nog extra mensen uit te nodigen, wat wij dus wel van plan zijn! Hopelijk kunnen jullie deze twijfels een beetje wegnemen!

Alvast bedankt!

Grtz Debra
(11/08/06)

Debra
11-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 3216

Lien
26-5-2006
 Meld misbruik11-10-2005 11:23:48

Hallo Debra

Wij zijn daar ook gaan horen. Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat wij zowel positieve als negatieve zaken hebben gehoord. Een aantal vrienden van ons beweerden er koud eten te hebben gekregen (wat dus wel warm moest zijn). Over het dessertbuffet kan ik niets zeggen want dat hebben wij niet gevraagd !

Maar mijn beste vriend trouwt er volgend jaar in maart, dus ik reken er op dat het wel in orde zal zijn ...

Want van elke zaal is er wel altijd iemand die iets negatiefs weet te zeggen hoor !!!

Groetjes

Lien

An
22-7-2005
 Meld misbruik11-10-2005 11:49:30

Mijn vriendin is er ook getrouwd. Van het eten dat koud zou zijn, heb ik niets gemerkt. Het was heel warm, heel veel en lekker. Er kon echt niets meer bij. Er was wel geen dessertbuffet maar een dessertbord en dat was echt heel uitgebreid. Alle desserts die je je maar kan indenken lagen op het bord, echt heel lekker. De bediening tijdens het avondfeest vond ik normaal, heb er niets van gemerkt dat er te weinig volk rondliep. En moest dat al zo zijn, dan roep je de ober toch gewoon op een vriendelijke manier. Het enige wat ik iets minder vond was de DJ maar die was niet van de zaal zelf. De zaal vond ik op zich heel goed al mocht er iets meer volk hebben gezeten, er waren nogal wat lege plekjes, maar als je veel gasten vraagt is dat probleem opgelost. Er zijn ook geen mensen bijgekomen bij het dessert dus daar weet ik niet meer over.
Wat ik persoonlijk een heel speciale toets vond was het vuurwerk achter de eretafel tijdens de openingsdans. echt schitterend en spetterend!!
Enige minpuntje misschien is dat de zaal ook niet echt goedkoop is, maar je krijgt wel waar voor je geld.
Groetjes
An

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik11-10-2005 12:18:04

Hoi An,

Ben blij te horen dat het er toch oké is, je we kunnen eigenlijk niet meer terug want alles is geregeld. Je betaald 500 euro borg maar dat is al een voorschot op het eindbedrag, dus eigenlijk betaal je geen huur voor de zaal. Zou je eens aan je vrienden willen vragen of zij voor het vuurwerk hebben gezorgd of de feestzaal want dat zou inderdaad prachtig zijn. Alvast bedankt voor je reactie hoor.

Grtz Debra

Zarah
24-6-2006
 Meld misbruik12-10-2005 12:26:00

Hey,

ik trouw volgend jaar ook in de Visscherie op 24-06-06. Heb ook al het voorschot betaald, dus het staat ook al vast. Ik heb al veel goeie commentaar gehoord over deze zaal. Het enige wat wel klopt is dat er eigenlijk maar 1 ober rondliep tijdens het dansfeest, maar je moet hem dan gewoon roepen en dan word je onmiddellijk bediend.
Van dat vuurwerk zou ik ook wel eens willen weten wie dit organiseerd? Wij of de zaal zelf?
An, weet je nog welke DJ dit was.
Debra, welke DJ neem jij?

Alvast bedankt en vele groetjes!!

Zarah

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik12-10-2005 14:21:13

Hoi Zarah,

Bedankt om op mijn bericht te reageren!
In welke zaal trouw jij? De waterlelie of de tuinzaal?
Wij nemen een DJ die van bij ons uit de streek komt(Oedelem-Beernem)! JMD: Diederik Vanneste. Wij hadden hem al gehoord op het trouwfeest van onze vrienden en we vonden dat hij dat heel goed deed, de dansvloer stond de ganse nacht vol!!! Hij vraagt 350 euro, wat ook mee valt, je hoeft niets bij te betalen na een bepaald uur en hij blijft spelen tot de laatsten naar huis gaan! Heel sympathieke en jonge gast!
Ik hoop wel dat er meer dan 1 ober zal rondlopen want vind dit toch wat aan de weinige kant want we verwachten een 140 man voor het avondfeest/dansfeest!
We zien wel, ik heb nog altijd het recht om het eens na te vragen in de Visscherie hé!

Weet je al wat de menu zal worden? Wij zijn er nog altijd niet uit!

Grtz Debra

Tilly
6-5-2006
 Meld misbruik12-10-2005 16:16:52

Hoi,

Wij trouwen op 6 mei volgend jaar in De Visscherie, de tuinzaal. Zelf ben ik daar al eens naar een trouwfeest en een receptie geweest, en er was niks van op te merken.
Die ene ober zal voor een kleinere groep geweest zijn, denk ik.

Groetjes,
Tilly

Zarah
24-6-2006
 Meld misbruik13-10-2005 12:19:20

Hey Debra,

Wij trouwen in de waterlelie. De tuinzaal was al volboekt.
Ga het ook nog eens navragen ivm die ober. Het was nochtans een feest van 198 personen dat wij geweest zijn en bij ons zal het ook rond de 190 draaien.
Maar buiten dat hebben wij inderdaad ook nog niets negatief gehoord.
DJ en menu zijn we ook nog niet uit, maar daar hebben we nog genoeg tijd voor.
Weet wel al dat het zeker met het dessertbuffet zal zijn.

Nog veel geluk met de voorbereidingen !!

Groetjes,

Zarah

Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik13-10-2005 16:47:41

wij zijn daar ook ooit gaan informeren, en ik denk dat het klopt dat ze dat niet wilden doen, zo mensen vragen enkel voor het dessert en het dansfeest...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info