Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kilotjes kwijt geraken

12-9-2009 21:37:37
Dag bruidjes,

Wij trouwen op 17 april 2010. Nu heb ik de vraag: zijn er nog bruidjes die enkele kilos zouden willen vermageren?
Wel ik heb een trouwkleed gekocht in solden, (persoonlijk vind ik het een heel mooi kleed) maar het is zeker nog een maat of twee te klein. Ik heb dit kleed gekocht met de motivatie om enkele kilos kwijt te geraken, anders zou het mij niet zo goed lukken denk ik. En ik weet wel dat als het niet lukt retouches nog mogelijk zijn.
Dus aan alle bruidjes die enkele kilos willen vermageren: wat motiveert jullie en wat doen jullie daarvoor?

Veel succes nog

Ps ik wil er nu ook niet skinny uitzien he, mijn ronde vormen wil ik wel behouden.

rebekka
20-3-2010
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 845

Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik12-9-2009 22:01:47

heykes

Eerst en vooral een dikke proficiat.
Wij zelf trouwen de 16de april 2010.
Ikzelf ben ook aan het vermageren, maar dit was niet persé voor de trouw. Ik ben nu ongeveer al een jaar en een half bezig en kben nu al 25 kilo kwijt. Tegen de trouw wil ik er zeker en vast nog 10 extra kwijt. Wat ik er voor doe , wel ik doe infragline ( wel duur, maar het helpt bij mij). Moest je dit niet zien zitten, zou ik gewoon oppassen wat ik eet en sporten. Hopelijk lukt het je, ik zal alleszins al meeduimen.

groetjes Petroeska

franka
10-7-2010
 Meld misbruik12-9-2009 22:03:29

lieve schat
ikben nu 37 kilo kwijt ik raad je aan honger je niet uit
maar eet 6 ker per dag ik werk in en sportschool en echt waar je moet smorgen s om 10 uur om 12.00 uur om 15.00 uur en om 18.00 en dan nog een crackertje of een speculaasje zo rond 19.00 en dan ga het je lukken en als het niet lukt raad ik je aamn het boek van sonja bakker te kopen kost 13.95 bij de standaard boek winkel en zij leert je hoe je geen honger hebt en toch eet en toch afvalt dus ik hoop dat je hier wat aan hebt ik ben nu vanaf januarui bezig en ben nu 37 kilo kwijt ik raad het je echt aan
ale succes groetjes franka

tami
26-6-2010
 Meld misbruik12-9-2009 22:21:19

Hi Rebekka,

één van de rapste manieren is nog altijd : zo veel mogelijk te voet doen. Ipv liften te nemen, de trappen gebruiken. En natuurlijk zoveel mogelijk vet en suiker uit je eten weghouden. Dan gaat het wel vanzelf, hoor !
Moet je een bakkerij voorbij met veel lekkers in de vitrine, maak dan een omweg zodat je niet verleid wordt.
Eet veel rauwkost (zonder dressings of vette sauzen), vooral selder, wortelen, tomaten en komkommer en probeer maar 2 x per week vlees te eten. Vervang door kipfilet, tonijn of kabeljauwfilet, gekookte eieren (hoeven niet speciaal hardgekookt te zijn, als er maar geen vet aan te pas komt).
Hiervan zal je zeker niet skinny worden maar heel veel te voet doen is niet zo moeilijk vol te houden en is bovendien uitstekend voor de bloedsomloop.

Sukses gewenst !
Groetjes

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik13-9-2009 9:03:59

Hey

Ik ben nu 2 maanden getrouwd en voor mijn huwelijk ben ik 10 kilo afgevallen (spijtig genoeg is er al een groot deel terug bijgekomen). Mijn motivatie was natuurlijk er slank uitzien op mijn trouw. Daarvoor heb ik weight watchers gedaan en dat heeft me heel goed geholpen. Ik leefde enkel van de ww maaltijden (niet lang vol te houden maar voor eventjes lukt dat wel).
Ik zou tegen dinsdag terug moeten afvallen maar dat is me niet gelukt (suitekleedje passen voor de trouw van mijn zus dak dus heb besteld met het maatje van mijn trouw :s). Nu ben ik net iets minder gemotiveerd :s

Groetjes en veel succes!
Laura

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik13-9-2009 12:07:15

Hoi,
Ik ben bezig met bodystyling. Wil nog een 5 kg afvallen voor de trouw, aangezien ik ook mijn kleedje nipt besteld heb. Ik raak er wel in maar het zit een beetje strak. Bodystyling, samen met goede voeding werkt wel bij mij, maar het is inderdaad duur. Het is wel een goede motivatie te weten dat je de weegschaal opmoet en dus echt neit bijgekomen wil zijn he.

Groetjes Katrien

Stephanie
26-6-2010
 Meld misbruik13-9-2009 17:54:28

Hallo!

Ik denk dat je best weight watchers gaat doen, en dat combineert met fitness.
Als je uitrekent dat je bij de Weight Watchers ongeveer een kilo per week kan kwijt zijn (gemiddeld he, soms gaat het sneller, soms trager), dan kan je ook uitrekenen wanneer je ten laatste moet beginnen om tegen je trouw "klaar" te zijn he.

Heel veel succes! Het lukt je wel!

Stephanie

Evy
15-5-2010
 Meld misbruik13-9-2009 20:50:30

beste robekka
Ik trouw op 15 mei 2010 en zou graag ook een paar kilotjes eraf willen maar het lukt niet van mij! ik moet nog op zoek gaan naar mijn trouwjurk maar dat is niet gemakkelijk om de juiste te vinden en niet te duur!!

Groetjes evy

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik14-9-2009 9:24:34

Hoi,

Als je dit echt serieus en voor altijd wilt doen : weightwatchers in combinatie met reductil (uiteraard onder doktersbegeleiding).
Ik ben 20 kilo afgevallen en sta nu na bijna 1 jaar nog steeds op mijn "nieuwe" gewicht en ik eet en drink terug "normaal".
Ttz ik heb wel enkel gewoontes behouden, zoals meer groenten en fruit eten omdat ik dat nu ook lekkerder vind.
Reductil is een goed middel, maar ook geen wondermiddel. Maw het geeft je geen garantie om af te vallen als je erbij niet anders eet.
De combinatie van evenwichtige voeding en reductil geeft uiteraard wel resultaat.
Ik verloor gemiddeld 1 kilo per week - 10 dagen. Dus na een kleine 6 maanden was ik mijn kilos kwijt...
Het is soms echt moelijk, maar als je per week realistisch naar elke kilo die erafgaat uikijkt, vliegen de weken zo voorbij.
Ik heb het wel van april tot september gedaan, in de zomermaanden dus, makkelijker om licht te eten.
In de winter neig ik nogal naar zware hete ovenschotels ;-)
Met juiste ingesteldheid is alles te doen !!!
Ik had van mezelf ook nooit gedacht dat ik dit resultaat zou behouden.
En neen, ik ben niet vel over been, maat 40 heb ik nu, dus ronde vormen zijn er nog steeds ;-)
Veel succes !!!

Sara
25-9-2009
 Meld misbruik14-9-2009 14:44:28

Hoi Rebekka,
Ik ben ook wat kilootjes kwijt geraakt, ik trouw over 11 dagen...
Wat bij mij vooral geholpen heeft is anders drinken. Dat klinkt misschien een beetje raar, maar ik dronk veel vitminesapjes e.d. Daar zitten veel calorieen in. Nu drink ik vooral Cristal Clear, dat kan zomaar 200/300 calorieen per dag schelen, en het is super goed vol te houden! Ik ben in 2 maanden 6 kilo kwijtgeraakt! Succes!

Groetjes Sara
www.25-09-09.bruiloftsite.nl

Caroline
8-8-2009
 Meld misbruik16-9-2009 10:10:10

Hoi Rebekka,

Ik ben voor mijn trouw (ondertussen alweer een maand geleden) ook 10 kilo afgevallen. Hiervoor ben ik al begin januari op mijn eten beginnen letten. Vanaf dan ben ik mijn groentjes beginnen stomen, minder saus beginnen eten en vooral geen snoep meer in huis gehaald, maar wel veel fruit. Bij mij ging het heel vlot om kilo's te verliezen, de trouw was een heel goede motivatie. Vanaf maart ben ik dan ook met start to run begonnen. Hierdoor verlies je niet echt extra kilo's maar zo werd ik wel een beetje 'strakker'.
Tegen half mei waren mijn kilo's eraf en tot nu toe zijn ze er nog altijd af, hoewel ik er nu niet echt meer op let.
Als je op tijd begint, kan je het allemaal geleidelijk doen, waardoor je nog voldoende kan zondigen :)

Succes ermee!
Groetjes, Caroline

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...