TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
lindsy
4-6-2010
|
13-9-2009 13:40:04
Hey Wendy
Amai zo tof dat je direct het perfecte kleedje gevonden hebt! Ik kan mij inbeelden dat je heel gelukkig bent nu! Ik moet in oktober gaan, ben benieuwd hoe het zal verlopen :)
|
|
annelies
8-5-2010
|
13-9-2009 19:35:01
hoi Wendy
ik had gisteren ook mijn eerste afspraak in mijn zoektocht naar een kleedje. Al bij het derde kleedje wist ik het.... hebben wel nog niet direct beslist, maar denk dat ik deze week ga bevestigen. Het is een ongelooflijk gevoel hé! Mijn mama zat buiten het pashokje te wachten (het was een pashokje met grooote deuren) en dan gingen die deuren open en zag ze mij. Ik kreeg ook een krop in de keel!
Waarom verder zoeken als je je perfect voelt in dat ene kleed? :o)
enfin, ook proficiat van mij en tot binnenkort misschien op het forum!!
groetjes Annelies
|
|
bride
5-6-2010
|
13-9-2009 20:08:06
Dag Wendy, wij trouwen volgend jaar een weekje voor jou en ik dacht eigenlijk van pas in oktober op zoek te gaan naar een kleed. is alles echt al binnen? zou ik nog zolang mogen wachten of bestaat de kans dan dat er al zaken weg zijn?
|
|
Evelien
17-10-2009
|
13-9-2009 22:03:13
Hey lieve bruid
ik ken jouw gevoel, ik heb dit ook gehad met mijn eigen kleed! Er kwamen ook traantjes in mijn ogen bij het passen. En ik had nog maar één winkel gedaan!!! Als je dit gevoel hebt: niet twijfelen, gewoon beslissen :D
Evelien
|
|
Wendy
12-6-2010
|
14-9-2009 9:33:59
Hey Bride,
Bij mij was het het laatste model, kon niet meer bijbesteld worden. Het is vermoed ik wel van de 2009-collectie, maar dat kan me helemaaaal niet schelen! Ik had dus geluk dat ik er in paste, anders was dat brute pech!
Voor de 2010 collectie kijken ze in 'mijn' winkel wel waar je woont, en als een kleedje al veel verkocht is, stoppen ze het zelf. Sommige kleedjes hebben ook een levertermijn van 6 maand, en dan moet je 6-8 weken voor je trouw gaan passen voor de retouches. Dus moet je eigenlijk zeker 7-8 maand op voorhand gaan passen. Allee, zo hebben ze het mij uitgelegd.
Maar oktober lijkt me wel nog goed. Ze gaan natuurlijk altijd zeggen dat je al wat laat bent, maar dat zeggen ze volgens mij tegen iedereen ;-)
Wendy
|
|
annabel
12-6-2010
|
14-9-2009 14:12:11
wij trouwe op dezelfde dag en ook ik heb mijn kleedje al! soms twijfel ik wel terug eens of ik niet te snel beslote heb maar ja...is ook bij de eerste zoektocht besteld!vond het mooie jurk en kreeg het ook effe moeilijk terwijl die andere jurken mij niks deden. ...de tijd lijkt maar ni vooruit te gaan he! :) spannend hebben jullie voor de rest al iets geregeld?
groetjes anna. 12-06-2010
|
|
Wendy
12-6-2010
|
14-9-2009 14:51:13
Momenteel staat vast: de zaal, de DJ, de fotograaf, mijn kleedje :-) en het stadhuis half en half. We trouwen niet voor de kerk. Het volgende dat we gaan zoeken is vervoer, daarna waarschijnlijk onze ringen?
Ja, eigenlijk gaat de tijd hier achteraf gezien wel snel, maar toch, helemaal niet snel genoeg! Na nieuwjaar zullen we weer veel kunnen regelen, dan zal het wel vlug beginnen naderen ;-)
Wendy
|
|
Stephanie
10-7-2010
|
19-11-2009 13:22:45
Hoi Wendy
Ik ben vorig weekend ook naar Prima Donna geweest om mijn trouwjurk te vinden. Ze zijn er erg vriendelijk he! Ik was aan het twijfelen tussen twee kleedjes en heb ondertussen beslist. Nu zaterdag ga ik terug en zullen ze mijn maat opnemen enzo, want het kleedje is te groot. Ik ben zo benieuwd als ik het kan aantrekken als het me als gegoten zit!
Nog veel succes met de voorbereiding!
Vele groetjes Stephanie
10-07-2010
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|