TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
16-2-2008
|
13-9-2009 13:00:49
Ik had zelfs mijn schoonmama ook meegenomen om te gaan kiezen. Langs de ene kant omdat ik geen onderscheid wou maken in mama's (ik heb het wel echt getroffen met mijn schoonmoeder) maar ook omdat zij drie zonen heeft en dit anders misschien nooit zou meemaken... De schoonzussen wisten enkel het merk. Aan iedereen had ik de kleding'eisen' voorgelegd... een groot woord want eigenlijk liet ik iedereen vrij en vond ik het belangrijk dat de koppels onderling op elkaar afgestemd waren, heel schoon resultaat! Succes ermee!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
13-9-2009 13:10:03
Bij mij was niemand van de suite erbij om te kiezen! Enkel mijn nicht waar ik een superband mee heb! Dit om het voor zowat iedereen een verrassing te laten zijn! Uiteindelijk hoeft die suite inderdaad niet bij jou te 'passen', enkel je ventje. Als ik je zo hoor, heb je helemaal geen zin om het aan je schoonmoeder te tonen. Niet doen, dan! Maar dan zou ik er zelf ook niet te veel over vertellen als je voor je eerste pas en zo moet.
Succes!
Véro
|
|
Daisy
|
13-9-2009 15:51:29
Ik had mijn moeder, schoonmoeder, zus en getuige bij. Ik heb er ondertussen al spijt van dat ik mijn schoonmoeder heb meegenomen, want ze heeft een vrij belangrijk detail laten vallen in omgeving van mijn ventje, dus die heeft nu al een vermoeden van hoe iets het zou kunnen zijn... Ik had haar ook meegenomen, omdat ze alleen zoons heeft en ze het anders misschien nooit zou kunnen meemaken.
|
|
Kathleen
22-5-2010
|
13-9-2009 16:14:46
I know the feeling. Ze wil meegaan op de zoektocht. Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat ze mee mag op de zoektocht maar de moment dat ik weet welk ik ga kiezen, ga ik alleen met mijn mama. Ze praat haar mond anders voorbij en dat wil ik echt niet! Ik zou het niet laten zien...
|
|
An
10-10-2009
|
13-9-2009 21:43:20
Misschien wil ze gewoon je trouwkleed zien en wil ze daarom "haar kleren op de jouwe aanpassen".
ik had zelf voorgesteld dat ze meemocht gaan en ze was hélemaal in de wolken! (mijn schoonmama kan wel zwijgen, dus daar moet ik mij niet in ongerust maken)
ook mijn schoonmama heeft dezelfde smaak als mijn vriend dus was ook wel gerustgesteld toen zij het goedkeurde :-)
|
|
Prinses
17-4-2010
|
13-9-2009 21:57:50
Ik ben enkel met mijn mama men kleed gaan kiezen en vond dit heel leuk :-) Kheb mijn schoonmoeder wel het boekje laten zien waar mijn kleed in staat omdat zij met mijn toekomstige normaal gezien mijn bruidsboeket gaat uitkiezen. Ik weet niet of ze met mijn vriend mee gaat om zijn kleding uit te kiezen maar hij weet welke kleur men kleed heeft en dat is voldoende! Ik heb ondertussen de kledij van men schoonmoeder gezien en met mijn mama voor haar iets gaan kiezen. Ze hebben allebei een totaal andere stijl maar kunnen het achteraf wel nog dragen (vond ik heel belangrijk!) Mss kan je je schoonmoeder op een andere manier bij jullie huwelijk betrekken? Groetjes
|
|
Peggy
16-5-2009
|
14-9-2009 15:48:36
hoi Wendy,
ik had mijn ma en schoonma meegenomen de eerste keer voor het kiezen van mijn kleed, niet om haar kledij bij het mijne te passen, maar gewoon omdat ze erbij wilden zijn. Je kiest uiteindelijk zelf wie je kleed al mag zien hé.
volgende link kun je foto's van mijn trouwdag zien, en je kan zien dat alle kledij uiteenlopend waren bij de suite!
http://peggyentim.onzebruiloftsite.nl/
groetjes, Peggy
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|