Terug naar overzicht
Hoi,de zin; Wij zouden graag hebben dat je erbij kan zijn wanneer we elkaar eeuwige trouw beloven., vind ik niet zo soepel lopen. Persoonlijk zou ik er iets van maken als: Wij zouden het fijn vinden als je erbij bent wanneer we elkaar eeuwige trouw beloven.Verder prima tekst.succes ermee!
Als ik de tekst lees maak ik er uit op dat de gasten niets te eten krijgen, is dit de bedoeling?
@Kim: Dat klinkt inderdaad vlotter, bedankt voor de suggestie!@Sara: Ik dacht dat bij een avondfeest ook altijd eten en drinken zijn inbegrepen. Moet je dat expliciet vermelden?
Nu lijkt het dat het feest start na het heffen van het glas.Bij ons stond er iets in de aard van het diner met aansluitend avondfeest.Weet het niet meer exact.Als ik jouw tekstje lees beschouw ik avondfeest als dansfeest (dus zonder eten)
'losbarsten' gebruik je eerder voor een dansfeest dan voor een avondfeest, vandaar de verwarring... Een avondfeest verloopt normaal gezien nog rustig en na de openingsdans kan het feest 'losbarsten! ;-)Groetjes,Véro
Ja, ik ga dan zien dat ik het diner toch maar vermeld, om alle verwarring te voorkomen...Dankuwel allemaal!Nicky