Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wanneer kleed zoeken

13-9-2009 19:43:10
Hallo

Hoeveel tijd voor jullie huwelijk beginnen jullie een kleed te zoeken?

Kristelle

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 296

Mandy
10-4-2010
 Meld misbruik13-9-2009 21:17:44

Wij trouwen 10/04/2010 en heb vorige week 2 winkels gedaan...

Voor Linea R. heb je 3 maanden bestel tijd nodig voor je kleed...

Bij marylisse is dat er 6! Dus dan moet mijn kleed begin oktober besteld worden!
Ik ga nog eens de winkels afschuimen als de nieuwe collectie er is en dan bestellen dat ik zeker op tijd ben!

Veel plezier met het passen van de jurken !!

An
10-10-2009
 Meld misbruik13-9-2009 21:33:21

ik denk dat je toch minimum 6 maanden moet op voorhand gaan.

wij trouwen 10 oktober. ik ben pas in maart/april gaan passen en toen zeiden ze dat we toch niet langer mochten wachten want dat het al begont nipt te worden!

Groetjes,
An

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik13-9-2009 21:40:35

Ik heb het mijne al 10 maand op voorhand, maar dit omdat het net solden was, niet omdat ik anders geen tijd meer zou hebben, hoor! Ze zeggen toch zo'n half jaar te rekenen!

Kristelle

Meld misbruik13-9-2009 22:26:41

En wat als je dan wat bij komt ofzo? Dat is echt wel lang op voorhand he :), wist ik echt niet. Gelukkig dat ik het al vraag

Jessica
26-11-2009
 Meld misbruik13-9-2009 23:29:56

Wij trouwen eind november dit jaar en heb mijn kleed half augustus (dit jaar) besteld. Het is er eentje van LR en het was geen probleem om het nog te bestellen.

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik14-9-2009 11:43:31

Ik ben zaterdag gaan passen en wij trouwen op 12 juni. Ze vertelden mij ook dat bvb Marilyse een levertijd heeft van 6 maand, dus dan moet je nog gaan voor je pas en de retouches, dus moet je dit eigenlijk ten laatste 7 maand voor je huwelijk bestellen..

Maar ja, ik heb nu een kleedje gekozen dat eigenlijk niet meer te verkrijgen is, het 'toonzaalmodel' dus ;-) Dus dat gaat daar nu zo lang in hun bijkamertje hangen wachten op mij ;-)

Ilse
10-4-2010
 Meld misbruik14-9-2009 19:02:29

Hey Kristelle,
wij trouwen volgend jaar in april, en heb het mijne eind juni al gevonden! Ik heb eentje van Pronovias, en de levertijd is zo'n 4 maanden... Maar dan met retouches en tweede pas moet je toch een half jaar zeker rekenen...
groetjes en veel plezier bij het passen, echt een zalig moment!
Ilse

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-9-2009 19:31:50

Ik was het mijne 7 maanden op voorhand gaan bestellen.
+/- 8 weken voor de trouwdatum moet je nog eens terug voor de eerste pas en dan worden de eerste retouches gedaan. Een maand op voorhand de tweede pas en een week op voorhand de jurk ophalen.

Groetjes,

Véro

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...