Terug naar overzicht
Met of zonder lintjes?Bedoel je bandjes? Of bedoel je dat je bang bent dat een kleed zonder spaghettiebandjes gaat afzakken? Dus een bustier model?Wel, ik heb zo enkele kleedjes gepast en daarin zit een soort rekker die alles goed vast houd zodat het niet kan afzakken! Heb zelf een model aangehad zonder zo'n rekker en ik had niet het gevoel dat het zou afzakken! Het zat allemaal perfect !!!De kleedjes die ik gepast heb heb je verschillende mogelijkheden mee, met halter, met spaghetiebandjes, bustiermodel... De bandjes naaien ze gewoon allemaal op maat en de dag zelf kan je dan nog zien!Wel handig lijkt mij...Vraag raad ook in de winkel waar je gaat gaan passen! Die mevrouw stelde me meteen gerust!Veel succes ermee!!Mandy10/04/2010
Hallo,Ik ben getrouwd in een bustiermodel, en ik kan je verzekeren dat alles goed op zijn plaats blijft zitten ;)De winkel past je kleedje zo aan dat alles perfect zit, als een bustier je mooi staat, niet twijfelen!Groetjes Tine28/08/09
Hey naamgenootje,Wij trouwen ook op 15 mei! ik heb mijn kleed al reeds besteld (in maart zelf al!). Ik had het geduld niet ;). Bij die kleedjes zonder bandjes (heb er enkele aangehad tijdens het passen). zit meestal vanbinnen een extra corset ingewerkt dat je goed kan aanspannen, daarover zit dan een rits met de stof van de buitenkant zodat je het corset vanbuiten niet ziet. Dan zakt je kleedje zeker niet af! Hoever staan jullie al met de voorbereidingen?Veel geluk bij het kiezen!Groetjes, Evi
bedankt voor de raad ook aan de anderen!!! ik sta al denk ik redelijk ver ik heb de trouwzaal al en de ceremoniemeester wagens we zijn nog enkel op zoek naar een busje! de kerk en de wet staan ook al vast en ik ga vanaf begin oktober beginnen zoeken achter een ga zeker eens zoiets aandoen zonder bandjes en zien hoe het voelt!Hoe ver sta jij al met de voorbereidingen?Groetjes Evy