Nu Online
Momenteel zijn er 391 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed passen

13-9-2009 22:08:21
Ik vroeg me af of het je kwalijk wordt genomen als je een trouwkleed gaat passen en niet meteen wil kopen.
Het gaat hier toch over een hoop geld en ik wil daar niet meteen over beslissen.
Ik heb volgende week een afspraak in Le Chapeau en ik vroeg het me af.

Channa
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 460

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik14-9-2009 8:14:04

Daar moet je je totaal niets van aantrekken...
Toen ik bij E&R ging kijken waren ze daar zo asstrant dat ik zei dat ik alle kleedjes van Nicky van Kets wilde passen (die dachten kassa kassa), toen dat ik ze allemaal gepast had, zei ik dat ik erover ging nadenken maar ik wist al lang dat dat mijn ding totaal niet zou zijn...
Toen we bij Le Chapeau in Bree waren hebben we meer dan 3u zitten te passen, niets was teveel voor de verkoopster en toen we uiteindelijk eerst ergens iets gingen drinken en toen heb ik besloten "Ja, dat was mijn trouwjurk bij Le Chapeau" zijn we terug gereden naar Le Chapeau en heb ik mijn trouwjurk daar gekocht...

Dus voel je zeker niet verplicht om te kopen omdat je alle jurken er zou passen...

Gr.
Tess

Veel plezier en succes.

Nog 26 dagen!! AAAaaa...

Tine
28-8-2009
 Meld misbruik14-9-2009 8:39:45

Hallo,
Waar ik mijn kleedje gekocht heb, hebben ze nooit aangedrongen om die dag te kopen. Dus als het echt je zin niet is, zou ik het gewoon zeggen, ze zullen dit echt wel begrijpen.
Tine 28/08/09

Annemie
8-5-2010
 Meld misbruik14-9-2009 9:01:24

Beste Channa

Ik heb mijn kleed ook gekocht bij Le Chapeau in Bree. Ze waren daar supervriendelijk en daar was de dames inderdaad niets te veel. Ik ben daar 3uur binnen geweest en ze verschrokken er zelfs van dat ik onmiddellijk besliste welk kleed het ging worden. Dus je krijgt gerust de tijd om er over na te denken.

Groetjes
08/05/2010

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik14-9-2009 9:16:01

Dan denk ik dat het er in Bree van af hangt welke verkoopster je hebt, want de mijne was heel opdringerig en heeft het een beetje verpest dat ik niet kon genieten ervan. Was echt aan het denken hoe kan ik hier vriendelijk buiten gaan zonder onmiddellijk te moeten beslissen. Ze wilden ook dat ik een voorschot betaalde, dit heb ik niet gedaan.

Groetjes,
Evie

Channa
5-6-2010
 Meld misbruik14-9-2009 9:36:30

Maar het is in Antwerpen, niet in Bree

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik14-9-2009 10:06:01

@Evie,

Hoe kun je een voorschot betalen als je niet beslist hebt?
Waarvoor vragen ze dan een voorschot?

Gr.
Tess

L.
24-4-2009
 Meld misbruik14-9-2009 11:30:09

Ik ben vorige week in Le Chapeau A'pen gaan passen en je bent niet verplicht om onmiddellijk te beslissen, maar ze hebben wel graag dat je zegt wat je van plan bent (nog een andere winkel, even laten bezinken, niet jouw ding, ...).
Maar je weet het echt wel als het hét kleed is, hoe cliché dat ook klinkt! Ik ben alvast heel blij met dat van mij! ;-)

Alexandra.

Alexandra
1-5-2010
 Meld misbruik14-9-2009 11:34:48

Oei, mijn collega was precies nog aangemeld. Vorige bericht kwam dus van mij en niet van Lieve. Nadeel als je met 2 druk aan het plannen bent... :-) Hoewel, is ook wel leuk.
Ze zegt hier trouwens juist dat zij bij Le Chapeau in Bree is geweest en bij Issa Moda in Hasselt en dat er daar ook helemaal geen druk is om te beslissen.
Groetjes,
Alexandra (en Lieve dus)

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik14-9-2009 11:38:22

Ik had ook helemaal de intentie niet om direkt te beslissen, had zelfs al enkele afspraken gemaakt in verschillende winkels. Maar toen had ik dat ene kleedje aan, laatste stuk, in mijn maat en van prijs heel goed te doen, dus dan heb ik ook onmiddellijk beslist.

Maar je hoeft je zeker niet verplicht te voelen, niet iedereen beslist direkt!

Groetje,
Wendy

Heidi
4-7-2009
 Meld misbruik14-9-2009 13:21:06

Hey Channa, kleedjes passen is heel leuk en ontspannend en er zijn nu eenmaal verkoopsters die heel graag willen verkopen om commissies enz op te strijken.
Het hangt niet van de winkel af maar van de verkoopster hoor. Laat je niet onder druk zetten en zeg dat je er nog over wilt nadenken. Ik heb zelf veel verkoopsters gehad en er was er maar ééntje opdringerig, dus valt wel mee.
@Tessa: ik ben wel heel tevreden over E&R en vind het totaal ongepast dat jij je zo gedraagd door anderen hun tijd te verdoen en mss andere bruidjes te laten wachten.
Als mij iets of iemand niet aanstaat dan pas ik een paar kleedjes en ik vertrek meteen.

Groetjes.

Evie
31-7-2010
 Meld misbruik14-9-2009 13:27:07

Ik ben in chapeau Bree geweest. Ik heb daar een heel mooi kleedje aangehad, dat ook grote kans maakt om het te worden. Het was echt wel waauw. Op voorhandhad ik ook al gezegd dat ik nog een afspraak in St truiden had staan om Benjamin Roberts kleedjes te passen. Ik heb echt getwijfeld of ik het zou nemen of niet maar ik wou zeker zijn en achteraf geen spijt hebben dat ik de benjamin roberts kleedjes niet gepast zou hebben. De vrouw bleef aandringen en zi dat ik toch ooit een beslissing moest maken,... Ik heb dan gezegd dat ik nog wel zou terug komen met mijn zus, deze zou anders ook teleurgesteld zijn als ik zonder haar gekozen had. De vrouw zei dan dat ik beste 50€ voorschot betaalde, dan reserveerde ze het kleedje voor mij, want als iemand anders uit mijn dorp hetzelfde kleedje zou kopen in de tussentijd dan had ik pech.
Ik zag dit echt niet zitten, de kans zou wel heel erg klein zijn, ik woon in een klein dorpje en er zitten 3 weken tussen.
Die 50€ werd dan eraf getrokken van de prijs, maar als ik ergens anders mijn kleed koop was ik die kwijt.

Groetjes,
Evie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info