Nu Online
Momenteel zijn er 640 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verzekering

11-10-2005 13:32:48
in alle checklist staat dat je beter een verzekering neemt voor 'de grote dag'. Wij zijn zopas naar de Fortis geweest om info daaromtrent te vragen, maar ze hadden daar nog nooit van gehoord.
Wat doen jullie, nemen jullie een verzekering voor je trouwfeest? En zoja, waar?
Bedankt
Ann & Vincent - 27.06.2006

vincent
27-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 978

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik11-10-2005 13:35:12

Dit is vooral een Nederlandse gewoonte. In België bestaat dit zo goed als niet.

Ik denk: als er iets gebeurt en de trouw kan niet doorgaan, is dat geld wel het laatste waar je aan denkt. Meestal ben je toch enkel het voorschot kwijt en hebben de handelaars wel begrip hoor.

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik11-10-2005 16:17:00

Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Maar zoals Lindsay zegt, dat is enkel een Nederlandse gewoonte. Onze verzekeraar dacht dat het om een grap ging dus... Niet teveel van aantrekken en gewoon genieten van jullie mooie dag.

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik11-10-2005 16:57:21

Hey,

ik wilde eigenlijk net dezelfde vraag stellen... Geld is misschien het laatste waar je aan denkt, maar een financiële kater is toch ook niet leuk hé.
Ik ga dus toch eens informeren...

Groetjes,
Lieve

An
13-8-2005
 Meld misbruik11-10-2005 18:29:55

Hoi,
Hier in België is het niet de gewoonte, in Nederland daarentegen wel. k Werk zelf op een verzekeringsmaatschappij en mijn vader voor een andere.. geen polissen voor huwelijk hoor. Denk dat als er iets onverwachts gebeurd met jullie, de DJ, zaal, ... wel op begrip kunnen rekenen.
Groetjes en veel succes!
An

Els
1-4-2006
 Meld misbruik11-10-2005 21:05:06

Meestal betalen ze dan toch net niet dit of dat terug... ik zou dat ook niet doen zenne...

groetjes,
Els

Dimitri
4-8-2006
 Meld misbruik11-10-2005 21:41:16

ik werk voor Fortis AG en dat bestaat maar wordt nooit gebruikt...is effectief een hollandse gewoonte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...