Terug naar overzicht
Dit is vooral een Nederlandse gewoonte. In België bestaat dit zo goed als niet.Ik denk: als er iets gebeurt en de trouw kan niet doorgaan, is dat geld wel het laatste waar je aan denkt. Meestal ben je toch enkel het voorschot kwijt en hebben de handelaars wel begrip hoor.
Ik heb net hetzelfde meegemaakt. Maar zoals Lindsay zegt, dat is enkel een Nederlandse gewoonte. Onze verzekeraar dacht dat het om een grap ging dus... Niet teveel van aantrekken en gewoon genieten van jullie mooie dag.
Hey,ik wilde eigenlijk net dezelfde vraag stellen... Geld is misschien het laatste waar je aan denkt, maar een financiële kater is toch ook niet leuk hé.Ik ga dus toch eens informeren...Groetjes,Lieve
Hoi,Hier in België is het niet de gewoonte, in Nederland daarentegen wel. k Werk zelf op een verzekeringsmaatschappij en mijn vader voor een andere.. geen polissen voor huwelijk hoor. Denk dat als er iets onverwachts gebeurd met jullie, de DJ, zaal, ... wel op begrip kunnen rekenen.Groetjes en veel succes!An
Meestal betalen ze dan toch net niet dit of dat terug... ik zou dat ook niet doen zenne...groetjes,Els
ik werk voor Fortis AG en dat bestaat maar wordt nooit gebruikt...is effectief een hollandse gewoonte