Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eerste slapeloze nacht

14-9-2009 9:21:56
Hoi hoi iedereen
En het is zover bij mij, mijn eerste slapeloze nacht... Ik dacht dat ik niet zenuwachtig was maar blijkbaar ben ik er toch meer mee bezig dan gedacht.
Zaterdag ga ik mijn testkapsel en testschmink doen en laatste pas van mijn kleedje, dan nog één week werken en dan de laatste dingen afwerken!

Nog 19 dagen... spannend!

Groetjes
Katrien
3/10

Katrien
3-10-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 313

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik14-9-2009 9:58:23

Hoi,

Bij ons staan er 5 dagen op de teller....
Momenteel vallen de zenuwen hel goed mee en slapen lukt ook nog.
Ben wel heeel moe, dus dat helpt wel !
Als is goed georganiseerd, dus relax !!!

Wendy
12-6-2010
 Meld misbruik14-9-2009 11:51:58

Ooooh, spannend!!!

Geniet van het aftellen, meisjes!

Bij mij nog 271 dagen op de teller :-(

Eva
10-10-2009
 Meld misbruik14-9-2009 12:30:23

Dag Katrien,

wij trouwen een weekje na jou en hier nog geen zenuwen.
Ik denk dat die pas de dag van de trouw bij ons gaan komen. Nu is het vooral spannend omdat je de laatste weken in gaat.

Geniet nog van de laatste dagen en jullie huwelijksdag!!

Groeten,
Eva
10/10/'09

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik14-9-2009 12:44:16

Wij trouwen deze zaterdag en hoewel ik dacht dat ik ook geen zenuwen had of zou hebben, ben ik er toch ook niet aan ontsnapt. Vorige week donderdag om 4u opgestaan om de misboekjes af te werken en gisteren om 6u om het gastenboek te srappen! Nog 5 nachtjes slapen, of slapeloos wezen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...