Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ideetjes menukaarten en naamkaartjes

14-9-2009 10:32:41
Dag creatieve bruidjes,

Ik ben op zoek naar gemakkelijk uitvoerbare creatieve ideeën voor menukaarten en naamkaartjes. Weet er iemand een website met voorbeelden ofzo?

Thx!
E. -x-

e

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1498

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik14-9-2009 12:42:38

Een website kan ik je niet geven omdat ik er zelf nog nooit naar gezocht heb, want wij geven een walking diner, dus dan hebben we dat niet nodig. Maar ik kan je wel een idee geven van wat we laatst op een trouwfeest zagen. Het bruidspaar had een foto van zich laten nemen waarbij het meisje in de armen van de jongen springt, en haar benen in de lucht zwiert, dit hadden ze dan in zwart-wit afgebeeld op een naamkaartje en ik kaligrafisch schrift stond de naam er dan naast. Hetzelfde zou je dan kunnen doen voor de menu's.
Groetjes.

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik14-9-2009 15:55:55

Hoi
Ipv een menukaart kan je ook 1 groot bord zetten met het menu op. Ik heb een mooi houten 'school'/'menu'-bord gezien in Ava. Ik dacht dat ze die bij Casa ook hebben.
xxx

isabelle
16-9-2009
 Meld misbruik18-9-2009 16:33:09

Wij doen iets heel simpel: dubbele vierkante kaarten bij de Ava kopen in een bepaald kleur. Vooraan gewoon menu schrijven, en binnenin het menu plakken. Alles in 3 kleuren, net zoals de kleuren op onze uitnodiging.
Sober, maar ziet er wel fris en mooi uit.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...