Nu Online
Momenteel zijn er 244 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema tafelschikking

  14-9-2009 13:00:36
Hallo
Op 10/10/09 trouwen we dus heb ik het nu behoorlijk druk.
Ik moet vooral nog de tafelschikking doen en een thema zoeken voor de tafels.
Iemand een tof idee? Mijn vriend zit bij de brandweer en is schrijnwerker, ik ben bediende en heb niet echt bepaalde hobby's.
Heel moeilijk dus; maar voor jullie misschien voor de hand liggend??

groetjes Elke

Elke
10-10-2009
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1407


Ludo
10-10-2009
 Meld misbruik14-9-2009 13:28:22

Hallo Elke,

Nog 26dagen te gaan hé...
Miscchien kunnen jullie steden of landen als thema nemen waar jullie al zijn geweest samen. Of tekenfilmfiguurtjes. Of namen van verschillende kazen of wijnen...
Veel voorbereidingsgenot nog!

groetjes,
Inge,
ook nog 26dagen!



daisy
3-9-2010
 Meld misbruik14-9-2009 13:55:51

hey elke,
wat denk je van elke tafel een naam van een bloem die je dan ook op elke tafel laat terug komen

groetjess



Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik14-9-2009 14:56:21

Hebben jullie een lievelingsstad of lievelingsland? Dan kan je dat gebruiken als leiddraad...

Groetjes,
Stephanie



Petroeska
16-4-2010
 Meld misbruik14-9-2009 15:05:03

Heykes

Wij gaan met de thema liefde is... werken. Zeker tof om te doen, je beeld gewoon samen het icoontje achter en plaats dan diene foto op de tafel.

groetjes
petroeska



magali

 Meld misbruik14-9-2009 15:39:18

hier nog gelzen en wij gebruiken dit:

chocolade...

angezien we niet echt konden beslissen en we wel graag snoepen :-) nemen we verschillende chocolades.

bv we geven het naamkaartje en daarbij een mon cheri'tje, dan kunnen ze plaatsnemen aan de tafel waar de mon cheri's in het midden liggen...

succes



Cindy
10-10-2009
 Meld misbruik14-9-2009 20:07:42

Hallo Elke!
Wat grappig: ook onze dag is 10.10.09 en mijne aanstaande is ook brandweerman! Moet lukken zeg ;)
Net zoals jullie ben ik ook nog op zoek naar een originele tafelafroeping. Verschillende ideetjes zijn al de revue gepasseerd: eerst dacht ik aan de koekjes van de koekjesfee (boek van een collega gekregen), maar uiteindelijk zou het versieren teveel tijd in beslag nemen. Dan dacht ik aan gekleurde suikerbonen met elke tafel een andere kleur, maar ben stijl achterover gevallen van de prijzen! Verdorie, dat wordt nog een kostelijke affaire wanneer er kindjes komen :)
Mijn bedoeling is om de tafelaanduiding ook te gebruiken als bedankje, maar dat maakt het nog moeilijker natuurlijk...
Veel succes nog!
Cindy
10.10.09



nicky
12-6-2010
 Meld misbruik15-9-2009 2:04:22

Een collega van mij moest eens naar een trouwfeest en bij het binnenkomen kreeg ieder genodigde een gesloten enveloppe.Iedereen benieuwd wat er de bedoeling van was. In de enveloppe zaten symbolen die ook op de tafels stonden. ( het thema was zuid-afrika).
Zo moesten ze zelf op zoek naar hun tafel. Zij vonden dat echt heel tof en zeker niet chaotisch want de namen werden één voor één afgeroepen.
De plaats zelf aan tafel mochten ze zelf kiezen.Dat is natuurlijk zeer veel tijd gespaard voor het koppel zelf.
Na dit verhaal te horen zijn wij van plan om dit ook in die zin te doen.

Nicky



lise

 Meld misbruik16-9-2009 22:48:55

hey
het thema van ons is disney
aangezien wij ook op huwelijkreis gaan naar eurodisney
we zetten al disneyfiguren op tafel


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...