Terug naar overzicht
Hallo Elke,Nog 26dagen te gaan hé...Miscchien kunnen jullie steden of landen als thema nemen waar jullie al zijn geweest samen. Of tekenfilmfiguurtjes. Of namen van verschillende kazen of wijnen...Veel voorbereidingsgenot nog!groetjes,Inge,ook nog 26dagen!
hey elke,wat denk je van elke tafel een naam van een bloem die je dan ook op elke tafel laat terug komengroetjess
Hebben jullie een lievelingsstad of lievelingsland? Dan kan je dat gebruiken als leiddraad... Groetjes,Stephanie
Heykes Wij gaan met de thema liefde is... werken. Zeker tof om te doen, je beeld gewoon samen het icoontje achter en plaats dan diene foto op de tafel.groetjespetroeska
hier nog gelzen en wij gebruiken dit:chocolade...angezien we niet echt konden beslissen en we wel graag snoepen :-) nemen we verschillende chocolades.bv we geven het naamkaartje en daarbij een mon cheri'tje, dan kunnen ze plaatsnemen aan de tafel waar de mon cheri's in het midden liggen...succes
Hallo Elke!Wat grappig: ook onze dag is 10.10.09 en mijne aanstaande is ook brandweerman! Moet lukken zeg ;)Net zoals jullie ben ik ook nog op zoek naar een originele tafelafroeping. Verschillende ideetjes zijn al de revue gepasseerd: eerst dacht ik aan de koekjes van de koekjesfee (boek van een collega gekregen), maar uiteindelijk zou het versieren teveel tijd in beslag nemen. Dan dacht ik aan gekleurde suikerbonen met elke tafel een andere kleur, maar ben stijl achterover gevallen van de prijzen! Verdorie, dat wordt nog een kostelijke affaire wanneer er kindjes komen :)Mijn bedoeling is om de tafelaanduiding ook te gebruiken als bedankje, maar dat maakt het nog moeilijker natuurlijk...Veel succes nog!Cindy10.10.09
Een collega van mij moest eens naar een trouwfeest en bij het binnenkomen kreeg ieder genodigde een gesloten enveloppe.Iedereen benieuwd wat er de bedoeling van was. In de enveloppe zaten symbolen die ook op de tafels stonden. ( het thema was zuid-afrika).Zo moesten ze zelf op zoek naar hun tafel. Zij vonden dat echt heel tof en zeker niet chaotisch want de namen werden één voor één afgeroepen.De plaats zelf aan tafel mochten ze zelf kiezen.Dat is natuurlijk zeer veel tijd gespaard voor het koppel zelf.Na dit verhaal te horen zijn wij van plan om dit ook in die zin te doen.Nicky
heyhet thema van ons is disneyaangezien wij ook op huwelijkreis gaan naar eurodisneywe zetten al disneyfiguren op tafel