Terug naar overzicht
informeer eens BIJ ceromie roger te meulebeke daar hebben ze een mooie rode engelse bus.MVG fILIP
Hey,bij het bruidsparadijs in merksem hebben ze ook zo een bus! Prijzen staan op hun website
hoiii,ik mailde ooit meerdere firmas erover en het kwam steeds rond de 750 euro zonder de kilometers,dus ik het het idee maar laten varengroetjess
Dag Wendy,wij trouwen volgend jaar op 14 mei en wij hebben ook voor een rode bus gekozen. het is van Sima tours in lichtervelde. Ze vragen 750 euro. het is wel de moeite waard! mooi versierd met bloemen en zo.groetjes Evynog vragen ==> bjornverplancke@hotmail.com
heywij zijn afgelopen zaterdag getrouwd! het was super fantastisch geweldig ongelooflijk genieten een dag om nooit te vergeten :-)en we hadden ceremoniebus van van bogget reizen in verrebroek, veel mooier vind ik persoonlijk dan de rode engelse bus, die iedereen heeft. dit is een mini busje, een blauw, heel gezellig, we hebben er ongelooflijk veel positieve reacties op gehad!succes met je zoektocht!ps ze kostte 670 euro ongeveer (ik weet het niet meer exact)groetjes ils