Terug naar overzicht
hey natascha,een vriendin van mij trouwde twee jaar terug en had ook heel kort haar, in de veritas kocht ze pareltjes die vastgeklipt konden worden in haar haar, misschien daar eens informeren, je zag enkel de pareltjes en de klipjes niet dus was echt heel mooi.veel succes in je zoektocht henele
ik heb bij dressedbyjill( via internet) pereltjes gekocht die je over je haar schuift en ze zijn zelf in mijn fijne dunne haartjes blijven steken!als je wil stuur ik je een mailtje met meer info en een foto.laat maar iets weten dan via sandyrodriguez_1@hotmail.comgroetjessandy
ik heb lang haar, maar ik had ook pareltjes in mijn haar op mijn trouwdag. ik was gewoon in een winkel pareltjes en een heel erg fijne zwarte draad gaan kopen. Daarna heb ik die draad 1 voor 1 door de pareltjes gestoken en er telkens twee knoopjes in gelegd, doordat de draad heel fijn was zag je hier niets van. Het resultaat was een lange fijne (haast onzichtbare draad) met om de 5 cm een pareltje erop. Deze draad hebben we dan met schuivertjes in mijn haar gestoken.veel succes alvast!Sofie
Beste natacha,Wij trouwen volgende week en ik ben nog op zoek naar zo'n pareltjes. Ik heb er maar 12 en aangezien mijn haar heel lang zijn er dat veel te weinig maar ze zijn nergens meer te vinden. Kan u me mss het adres geven van uw kapper waar deze te koop zijn? Het moeten wel parels met een druksysteem zijn, je moet er kleine lokjes insteken en dichtklikken.Alvast bedanktVéronique
Hallo VeroniqueHet adres is lindekenstraat, 9280 lebbekehier is zijn telefoonnummer 052/35.43.02.Veel succes nog met je zoektochtgroetjes tascha