Nu Online
Momenteel zijn er 654 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

14-9-2009 14:10:18
Hallo,

Wij trouwen eind november en ben al een tijdje aan het rondkijken voor kleedjes voor onze 2 dochters (5jaar en 5maanden), maar hier in de buurt vind ik niets naar mijn goesting (Turnhout, merksplas, hoogstraten). Zou graag iets modieus en uniek willen dat ze achteraf nog kunnen dragen. Heeft er iemand nog tips voor leuke winkels, wil er zelfs 1 uur voor rijden.

Alvast bedankt,

Jessica
26-11-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 510

Anne
7-8-2009
 Meld misbruik14-9-2009 14:30:44

Trico Paul in Testelt: www.trico.be Is een winkel waar ze heel leuke merken verkopen voor kinderen (voor volwassenen trouwens ook ;-))
Wij hebben er ook de kledij voor onze bruidskindjes gekocht.

grtjs
Anne

e

Meld misbruik14-9-2009 17:16:28

Hoi Jessica,

In de buurt van Temse is het volgend weekend weer verkoop bij Vis ta vie. Dat is geen permanente winkel, maar zij doen enkele keren per jaar verkoop van nieuwe en vorige collecties van echt schone merken. Misschien vind je daar iets moois voor je dochterjes.

De exacte uren en data weet ik niet, dus misschien moet je eens informeren bij onderstaand nummer dan kunnen ze je vast helpen.
Contactpersoon : De Bie Koen
Ruisstraat , 226
9140 Tielrode
03/776 31 77 03/777 93 43

Veel succes!
E.

tami
26-6-2010
 Meld misbruik15-9-2009 14:28:08

Hey,

al eens de site van humpiedump bezocht ? (www.humpiedump.nl )
Onder 'feestkleding meisjes' vind je bv. het zomerjurkje "Gaby" (blauw-wit, roze/rood-wit en violet-wit) dat makkelijk na het feest ook nog te dragen is. Prijs : 15.95 € van 2 t/m 12 jaar. De modelletjes staan onder elkaar, alfabetisch gerangschikt.
Humpiedump is gelegen te Spijkenisse (vlakbij Rotterdam dus - 100 km van Turnhout).
Je vindt er vast wel wat voor je kleintje ook.

Sukses ermee !
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...