TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
T
1-5-2010
|
14-9-2009 15:37:15
Hey! Inderdaad wij dachten ook bij 1 van de weinigen te zijn die op deze dag trouwen, maar intussen ken ik nog een koppel dat dan gaat trouwen! Wij trouwen een week voordien op 24/04 voor de wet , zodat we de dag voordien nog kleine dingen kunnen regelen, bv bloemen in de kerk gaan hangen e.d.
|
|
liesbeth
7-5-2010
|
14-9-2009 16:50:18
hoi hoi, wij trouwen een weekje later... 7 mei 2010.
veel plezier met de voorbereidingen. XXX Liesbeth
|
|
Marieke
1-5-2010
|
14-9-2009 18:49:35
Hoi,
Leuk om te horen dat jullie ook trouwen op 1 mei. Wij trouwen namelijk ook op 1 mei en dachten ook dat we de enige waren. Wij zijn van West-Vlaanderen, Torhout. Van waar zijn jullie? Bij ons ligt al het één en ander vast. De feestzaal, het Vijverhof in Wevelgem De kerk, ceremoniemeester, vervoer, fotograag, dj, uitnodigingen zijn al gekozen,... en mijn droomkleed heb ik ook al gevonden. Hoe ver staan jullie al met de voorbereidingen?
groetjes Marieke
|
|
Tina
1-5-2010
|
14-9-2009 19:37:02
Hey Marieke,
Waar zo een forum al dan niet goed voor is !!! Wij zijn van Duffel. Qua voorbereiding ligt zaal, DJ, fotograaf, gelofteceremonie, kleed !!!, juweeltjes, kapper en schmink, live muziek al vast. Ben volop met de tafeldecoratie bezig. En uitnodigingen zijn gekozen.
Ik moet zeggen dat ik de tijd van mijn leven heb met de organisatie en vrees al voor in een gat te vallen na de trouw ...
tja ... nog meer als 200 daagjes te gaan, dus nog geen paniek !
Grotjes,
TINA
|
|
T
1-5-2010
|
14-9-2009 23:13:42
Ondertussen zijn we al met meer se :D! Wij zijn van Onze Lieve Vrouw Waver! Bij ons ligt hetvolgdende vast: trouwkleed, kostuum bruidegom, fotograaf, feestzaal, ceremoniemeester, kerk. We zijn momenteel bezig met dj, misboekje en uitnodigingen. Kapper en make-up wordt binnen enkele weken beslist. Blijkbaar zitten we dan toch allen op hetzelfde schema ongeveer! We zouden beter samen een forum opstarten :D! Veel succes nog!
|
|
Alexandra
1-5-2010
|
15-9-2009 10:19:10
Hoi! Ook wij trouwen op 1 mei 2010! Reeds geregeld : zaal, kerk, ceremoniemeester, vervoer, DJ, trouwkleed. Misboekje is af (ik had daar zin in... ;-)), ringen zijn gekozen maar nog niet besteld. Volgende = uitnodigingen! We zitten dus idd min of meer op hetzelfde schema, wel grappig. Wij trouwen een stukje vroeger voor de wet, op 19 februari al. Veel succes nog met alle voorbereidingen! Groetjes, Alexandra.
|
|
Alexandra
1-5-2010
|
15-9-2009 10:20:17
Oja, fotograaf ligt ook vast. Wij zijn van Lede (bij Aalst) en trouwen daar voor de kerk. Alexandra.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|