Terug naar overzicht
ik heb vorige week mijn kleedje gekocht, ééntje van marylise. Het kost me 1110EUR, heb er ook een stola bij genomen (komt op 90EUR)... Hopelijk heb je hier iets aan! 'k had me ook voorgenomen om het goedkoop te houden, maar dat kleedje kon ik niet weerstaan ;) en uiteindelijk valt de prijs nog redelijk mee vind ik!
Bedankt voor je reactie. Welk model was het?
Mijn kleedje Elyse kosste 1320 euro... Ik denk dat Marylise nog schappelijk geprijsd is, ik heb wel al eens andere bedragen gehoord! Maar 1300euro is natuurlijk ook niet niks, hé!veel plezier nog.groetjesNele
Heb ook al verschillende schitterende modellen van Marylise gezien waar ik helemaal weg van ben....Ik trouw op 3 juli 2010, en vind t precies nog vroeg om al te gaan kijken voor een kleed???Of is dat niet??Grtz Elleke
Mijn kleed van Marylise kostte 1400 EUR, maar dit is omdat ze voor alle zekerheid een grotere maat besteld door huidige zwangerschap. Dus het is echt afhankelijk van je maat maar denk dat prijzen van kleedjes rond 1000-1100 EUR zijn.groetjes Kim26 juni 2010
mijn kleedje van marylise kostte 1170 euro. collectie 200ç.groetjes
Hallo,Wij trouwen 25 september en ik heb ook een kleedje van Marylise gekozen. Mijn kleedje kwam op 1285euro, wou het ook niet te duur maken want als je sommige prijzen bekijkt van kleedjes!!!! groetjes jessica
Hallo,Mijn kleedje elyse koste 1600 euro.Tine
Beste Lieve,ook ik heb voor Marylise gekozen. Een jurk met A lijn model zat me gewoon het beste en ik was meteen verkocht aan de jurk Marine.Vrijdag trouw ik en ik zal schitteren. De mijne kostte 1295 euro.Heb ze helemaal zelf betaald maar weet nu al dat ze elke euro meer dan waard is!Veel succes met de zoektocht naar je jurk!
Hallo,Ook ik heb een kleedje van Marylise, het kostenplaatje bedraagt 1.350,00 euro en ik had zoiets in gedachten en heb dat ook tegen de verkoopster gezegt en dan houden ze daar wel rekening mee.Ellen : Je kan al wel gaan zien de meeste zullen hun colletie al wel binnen hebben hoor.Gwen14/05/2010